سوخت رسانی در استان اصفهان متوقف نشده است

ساعت: 21:06
تاریخ انتشار: 14/04/08
کد خبر: 1779267

مدیر روابط عمومی شرکت پخش نفت اصفهان:

مدیر روابط عمومی شرکت پخش فرآورده های نفتی استان اصفهان با تایید قطعی توزیع بنزین سهمیه ای در برخی جایگاه های سوخت استان، این مشکل را تا ساعاتی دیگر برطرف کرد و تاکید کرد: روند سوخت رسانی در استان متوقف نشده است. .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صاحب نیوز ؛ مدیر روابط عمومی شرکت پخش فرآورده های نفتی استان اصفهان در گفتگو با صاحب نیوز با تایید قطعی شدن فرآیند سوخت رسانی در برخی از پمپ بنزین های استان و همچنین سایر نقاط کشور، اعلام کرد: بعد از چند ساعت مشکل حل میشه

علیپور گفت: مشکل به دلیل نقص در سامانه هوشمند سوخت است که طی آن سهمیه دریافت 1500 تومانی بنزین دچار مشکل شده است.

وی با بیان اینکه این مشکل به زودی حل می شود و سوخت گیری در سراسر کشور به روال عادی خود باز می گردد، شایعه گران شدن سوخت و … را تکذیب کرد و از مردم خواست به اخبار بی اساس و این قبیل شایعات توجهی نکنند.

در پی تعطیلی برخی از پمپ بنزین های کشور امروز، اطلاعیه ای از سوی شرکت ملی نفت ایران برای پخش فرآورده های نفتی صادر شد که به شرح زیر است:

به اطلاع عموم عزیزان می رساند به دلیل نقص فنی در سیستم هوشمند سوخت، امکان سوخت گیری در برخی از پمپ بنزین ها به طور موقت قطع شده و عرضه سوخت خارج از سیستم سوخت رسانی به دنده دو در حال انجام است. هموطنان عزیز لطفا صبور باشید.

در این میان مشکلی برای تامین بنزین و نفت و گاز جایگاه ها وجود ندارد و در انبارها و جایگاه های نفت فرآورده کافی وجود دارد و نگرانی از این بابت وجود ندارد. شایعات افزایش قیمت سوخت نیز به شدت تکذیب می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید