سپاهان به دنبال گزینه پرسپولیس است

سپاهان به دنبال گزینه پرسپولیس است

ابراهیم شکوری با اشاره به شایعات نقل و انتقالات اخیر سامان فلاح، ستاره خودروسازان در فصل بیست و دوم گفت: سامان یکی از تاثیرگذارترین و آینده دارترین فوتبالیست های ماست که مفتخر به بستن بازوبند کاپیتانی باشگاه اصیل پیکان است. دستش.”

عضو هیات مدیره باشگاه پیکان ادامه داد: فلاح با باشگاه قرارداد بلندمدت دارد و به صراحت اعلام می کنم که برخلاف شایعات، هیچ باشگاهی به جز سپاهان برای انتقال این بازیکن با ما نامه ای ارسال نکرده است. سپاهان رفتار حرفه ای داشته و با ارسال نامه ای به دنبال انتقال قانونی سامان است اما هنوز در این مورد مذاکره نکرده ایم. پیکان ساختار حرفه ای دارد و کمیته فنی و هیئت مدیره در مورد انتقال بازیکن تصمیم می گیرند.

شکوری درباره نحوه فکر باشگاه برای انتقال این بازیکن گفت: ترجیح می دهم در مورد همه بازیکنان صحبت کنم. همانطور که ورزشکاران می دانند، فلسفه باشگاه پیکان کشف، پرورش، آموزش و زمینه سازی ورزشکاران برای تقویت ورزش ایران و تیم های ملی است. در مورد سامان فلاح و همه بازیکنان ابتدا آینده حرفه ای را در نظر می گیریم و ثانیاً به دنبال منافع برای باشگاه هستیم. مطمئناً جایی که مسیر پیشرفت بازیکنان و شرایط مطلوب باشگاه وجود دارد، بهترین انتخاب برای پیکان خواهد بود.»

دیدگاهتان را بنویسید