سپاه با دستاوردهای خود روحیه خودباوری را تقویت کرده است


ساعت: 17:39
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۰۱
کد خبر: 1823653

ارتش جمهوری اسلامی در بیانیه ای به مناسبت سالروز تشکیل سپاه گفت: این نهاد انقلابی با بهره گیری از تجربیات ارزشمند فرماندهان دلاور و با تکیه بر دانش دستاوردهای جوانان متخصص و متعهد خود، روحیه خودباوری را تقویت کرده است. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور بیانیه ای اعلام کرد: روحیه خودباوری شده و منشأ خدمات ارزنده ای در عرصه های مختلف جامعه است. جامعه.

متن بیانیه روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران به شرح زیر است:

به نام خدا

وَأَعِدّوا لَهُم ما استَطَعتُم مُن قُوَّةٍ

سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی (ره) نشان از درایت، تدبیر و درایت حکیمانه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی دارد.

مروری بر کارنامه پرافتخار سپاه پاسداران در دوران انقلاب، گواهی بر رشادت و از خودگذشتگی مردان بلندپایه ای است که در میدان های سخت مبارزه با دشمن و دفاع از انقلاب جان خود را فدا کردند. خرازی، کاظمی، باقری، حاج قاسم سلیمانی و صدها شهید والامقام دیگر مزین است.

این نهاد انقلابی با بهره گیری از تجربیات ارزنده فرماندهان دلاور و با تکیه بر دانش جوانان متخصص و متعهد خود، تولید تجهیزات بومی و دستاوردهای ارزشمند، روحیه خودباوری را تقویت کرده و منشأ خدمات ارزنده ای در عرصه های مختلف اجتماعی و انسانی است. زمینه های.

رشد و توسعه روزافزون سپاه در عرصه‌های نظامی، پژوهشی، پژوهشی و علمی همراه با همکاری، اتحاد و همدلی با سایر نیروهای مسلح از جمله ارتش جمهوری اسلامی ایران در رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا بارها مورد تاکید قرار گرفته است. به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تبدیل شد.

روابط عمومی ارتش با گرامیداشت این روز بزرگ و طولانی و ادای احترام به مقام شامخ شهدا، جانبازان و آزادگان این نهاد انقلابی، موفقیت روزافزون همرزمان عزیزمان در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در انجام ماموریت های خطیر مورد تجلیل قرار داد. حضرت بقیع -من و من خامنه ای عزیز (رحمت الله علیه) مشکلی با خدای متعال دارد.

روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید