«تولید دانش بنیان» باعث تقویت اعتماد به نفس و خودباوری در کشور می شود


ساعت: 12:58
تاریخ انتشار: 14/01/01
کد خبر: 1817264

آیت الله مدرسی گفت: برای تقویت، نهادینه سازی و تقویت خودباوری چاره ای جز تولید دانش بنیان نداریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آیت الله سید محمدکاظم مدرسی در گفت و گو با خبرنگار یزدرسا با بیان اینکه تولید آثار و برکات زیادی دارد، گفت: از استعدادها، سرانه ملی و عمومی می شود.

امام جمعه مرکز یزد با بیان اینکه اگر بخواهیم تولید به صورت مونتاژی انجام شود طبیعتاً همین صنعت مرتبط را خواهیم داشت، افزود: برای تقویت، نهادینه سازی و تقویت استقلال چاره ای جز تولید مبتنی بر نداریم. بر دانش

وی با تاکید بر اینکه ملت ایران از هوش و ذکاوت بالایی برخوردار است و به همین دلیل در رتبه بندی های علمی بسیار موفق است، افزود: اشتغال زایی موضوع بسیار مهمی برای کشور است و بدون ایجاد اشتغال نمی توانیم تولید کنیم و اگر نباشد به طور کامل نمی شود. حل مشکل جامعه

نائب رئیس حوزه علمیه یزد افزود: تولید در کنار اشتغال زایی می تواند یکی از راه حل های مشکلات جامعه باشد چرا که مردم ایران شغل ندارند.

مدرسی با اشاره به اینکه جوانان کشور از سواد و دانش بالایی برخوردارند و نباید تولید نیروی کار داشته باشیم، افزود: تولید نیروی کار نباید به گونه ای باشد که رشد علمی کارگران را تضمین نکند، بلکه باید با دانش باشد. زمینه های مبتنی بر راه را برای پیشرفت هموار کند.و کشور را فراهم کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید