سپاه در اوایل دهه 40 در دو هفته دوم انقلاب در اوج قدرت بود.


ساعت: 15:00
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۰۱
کد خبر: 1823607

اهل الامام با تاکید بر اینکه سپاه پاسداران عامل توازن امنیتی در جهان اسلام بود، گفت: سپاه پاسداران در کنار سایر نیروهای مسلح ولایی و انقلابی، سربلندی و اقتدار نظام اسلامی را تثبیت کرده است. توطئه های دشمن را خنثی کرد.»

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; فرزاد محصول الایمه استاندار مرکزی به مناسبت دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ملت به آن نیاز داشت. سپاه افتخارات بزرگ و حماسه های ماندگار آفرید.

وی سپاه را عامل اقتدار نظام اسلامی و پشتیبان ملت و انقلاب دانست و گفت: انقلاب دوم.

اهل الامام با بیان اینکه ولایتمداری، وظیفه مداری، مردم محوری و معنویت از شاخصه های سپاه است، افزود: سنجش ها.

وی با تاکید بر اینکه سپاه پاسداران عامل توازن امنیت در جهان اسلام بود، افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار سایر نیروهای مسلح با تفکر ولایی و انقلابی، سربلندی و اقتدار نظام اسلامی را تثبیت کرد و توطئه های دشمن را خنثی کرد. “

استاندار ادامه داد: سپاه در جبهه های مختلف از جمله دفاع، سازندگی، علم و فناوری، محرومیت زدایی، جبهه مقاومت، مقابله با مناطق فقیرنشین و حاشیه نشین و رفع آسیب های اجتماعی، نهضت مددکاری مؤمنان، وحدت و همدلی اقوام و مذاهب و مبارزه کارنامه دارد. در مقابل گروه های تروریستی بسیار درخشان است و این کارنامه سپاه را به یکی از مولفه های اصلی قدرت تبدیل کرده است.

وی خاطرنشان کرد: راه و مکتب سپاه نشأت گرفته از سیره سعید الشهدا(ع) و نهضت حسینی(ع) است و این نهاد مقدس بزرگانی چون سردار سرافراز اسلام سرلشکر حاج قاسم را تربیت کرده است. سلیمانی و حماسه شهدای نام و آبروی این سرداران الگویی درخشان در میان ملت‌های آزادی‌خواه بوده و در تاریکی تاریخ معاصر می‌درخشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید