سپاه رکن اصلی استانداری است، برای ساماندهی کشاورزی در جنوب کرمان باید ستاد جایگزین اصلاح نژاد در استان تشکیل شود.


ساعت: 13:02
تاریخ انتشار: 1401/02/21
کد خبر: 1838020

محمدمهدی فداکار با تاکید بر اینکه کینه توزی دشمن از سپاه به دلیل حجم خدمات این نهاد است، گفت: سپاه رکن اصلی ولایت است؛ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران است. کار با انگیزه ایمان و نگاه جهادی به خوبی پیش می رود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرماند; محمدمهدی فداکار ظهر امروز در دیدار با سردار حسین معروفی فرمانده سپاه استان کرمان و جمعی از فرماندهان سپاه استان اظهار داشت: این سپاه به برکت هوشمندی که از روز اول داشته از اساسنامه بسیار خوبی برخوردار است. “

استاندار کرمان ادامه داد: سپاه پاسدار انقلاب است; او نه تنها از نظر امنیتی، بلکه از نظر اقتصادی و فرهنگی نیز کارهای بزرگی انجام داد. ایشان همواره در عرصه آسیب های اجتماعی و بحران های ایجاد شده حضور داشته است.

وی با تاکید بر اینکه تنفر دشمن از سپاه به دلیل حجم خدمات این نهاد بوده است، گفت: سپاه رکن اصلی ولایت است. کار با انگیزه ایمان و نگاه جهادی به خوبی پیش می رود.

فداکار افزود: برای کشت جایگزین در استان نیاز به برنامه ریزی و ساماندهی تولید هم برای بازار داخلی و هم برای صادرات داریم و با توجه به شرایط جهانی باید به سمت کاشت غلات برویم و به فکر امنیت غذایی مردم باشیم.

استاندار کرمان با بیان اینکه بخشی از قاچاق با توسعه اقتصادی حل می شود، گفت: چه نیازی به کاشت هندوانه در جنوب استان کرمان است؟ وقتی قیمت ها پایین می آید، کاشت ذرت بسیار به صرفه است و همه باید سخت کار کنند.

وی تاکید کرد: ستاد کشت جایگزین در جنوب استان از کاشت تا برداشت باید راه اندازی شود.

فداکار گفت: نظر من ایمان به سپاه است و بهترین سال های عمرم در دوران دفاع مقدس بوده است. سپاه از ظرفیت و بسیج اجتماعی خوبی برخوردار است و خداوند انگیزه الهی و ایمان به خدمت سپاه را برکت دهد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید