شاهد بی اعتمادی به نسل جوان هستیم/بی تفاوتی ادارات و دستگاه ها به جنگ نرم.

ساعت: 13:59
تاریخ انتشار: 1400/08/07
کد خبر: 1779837

سخنرانی کهگیلویه و بویراحمدی قبل از خطبه های نماز جمعه تهران;

ناطق فر در سخنانی پیش از خطبه های نماز جمعه تهران گفت: چرا مسئولین مقابله با جنگ نرم دشمن فعالتر و موثرتر نیستند، چرا دستگاه های دولتی در این موضوع جدی کمتر فعال هستند؟

به گزارش راه دانا به نقل از صبح زاگرس، هادی ناطق فر دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی امروز در آستانه خطبه های نماز جمعه استان تهران درباره بسیج دانشجویی سخنرانی کرد.

وی در ابتدای سخنان خود اینگونه آغاز کرد: درود بر منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر (عج) و درود بر روح ملکوتی معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و درود بی پایان به ارواح طیبه شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و هشت سال پاسداشت صلح به ویژه 36000 شهید دانش آموز و آرزوی سلامتی و طول عمر امام خمینی در زمان حضرت آیت الله خامنه ای.

ناطق فر در ادامه بیان کرد: به عنوان نماینده بیش از 14 میلیون دانش آموز بسیجی به مردم عزیز ایران تذکر می دهم که بسیج یک کلمه نیست، بسیج مفهوم شرافت، انسانیت و ایثار است و فرهنگ بسیجی است. تداوم ولایت مداری و بزرگترین افتخار ما بسیجیان یعنی امام راحل به بسیجی بودن افتخار می کردند.

وی افزود: ایمان، علم و شجاعت پایه های این تشکیلات است و هفته بسیج دانش آموزی فرصتی برای تجدید با 36 هزار طلبه روح اللهی است که در مدرسه شهادت مشق های عاشقی نوشتند و راه ملکوت و ملکوت را پیمودند. باز هم حرفه هایی را که بیمناک پرچم طلوع ایران اسلامی را در سپیده دم تا اوج ابدیت به اهتزاز درآوردند و این 36000 گل لاله خون خفته دانشجو بزرگترین پشتوانه رشد معرفتی و معنوی جامعه و الگوهای بی نظیر است. برای ما آنها نسل چهارم شاگردان هستند.

این دانش آموزان بسیجی کهگیلویه و بویراحمدی افزودند: امروز سازمان بسیج دانش آموزی با الگوبرداری از پیروزی های دانش آموزی در 8 سال دفاع مقدس، مضامین مقدس بیانیه را در گام دوم انقلاب و با استفاده از بیانات امام خمینی (ره) قرار داده است. حضرت امام خامنه ای بیش از پیش پایه های عزت و سربلندی انقلاب اسلامی را بر دوش علم و تمدن و عمل می گذارد و در عرصه های استکبار جهانی به خوبی ایفای نقش کرده است.

وی ادامه داد: اما ما طلاب مکتب سلیمانی سردار رشید اسلام در میدان کفر و استکبار ستیزی به سرکردگی آمریکا با سلاح علم و ایمان و عمل توانمند شده ایم تا ظهور. حضرت ولی عصر (عج) خطاب به ملت عزیز ایران دریغ نخواهیم کرد که انشاءالله اعتماد به دشمنان این نظام و اسلام موازی با سقوط یک ملت است.

ناطق فر گفت: ما دانش آموزان بسیجی از شما به ویژه جوانان و نوجوانان غیور این کره خاکی می خواهیم که در مبارزه با نظام سلطه گام های موثرتری بردارید و بیش از پیش وارد عمل شوید چرا که این آدم خواران ظالم با فرهنگی خود نفوذ و تهاجم. این یکی دیگر از ابعاد استکبار است، نقطه پیشرفت و توسعه کشور را هدف قرار دادند.

این جوان نخبه ادامه داد: جوانان عزیز دشمن تلاش زیادی برای تغییر ارزش ها، اعتقادات و سبک زندگی ما دارد، اما به شما اطمینان می دهیم که بسیج دانش آموزی در مقابل هجمه های فکری و فرهنگی غرب نه تنها شکست خورده است. اما با اهتمام بیشتر و با اجرای برنامه های موثر و کارآمد هرگز اجازه نخواهید داد دشمن در اعماق روح نوجوانان نفوذ کند.

وی گفت: اما در اینجا به عنوان نماینده جامعه 5 میلیونی بسیج دانشجویی از مسئولان سوال دارم که چرا مسئولین مقابله با جنگ نرم دشمن فعالانه و موثرتر عمل نمی کنند؟ چرا سازمان‌های دولتی در این مورد جدی هستند؟

ناطقفر افزود: در جمهوری اسلامی باید نظام تعلیم و تربیت برای اجرای برنامه تربیتی (مطابق با دستورات دین مبین اسلام) آماده و اجرا شود و همه نهادها اعم از بسیج، آموزش و پرورش، صدا و سیما و همه نهادهای متولی باید در این مسیر حرکت کنید و برنامه‌های حساب شده و مؤثر ارائه کنید تا نسل جوان امروز در تندباد فرهنگ غرب و جنگ نرم به کوهی استوار تبدیل شود که از هیچ طوفانی نلرزد و در نهایت به نسلی تبدیل شود که فردا کشور را می‌سازد. .

وی گفت: قدردان این هستیم که امروز بسیج نه تنها در عرصه حق علیه باطل و در صحنه گام دوم انقلاب، بلکه در همه امور فرهنگی، علمی، آموزشی، بصیرت سیاسی و رسمی آماده و پیشرو است. “

وی به برنامه های خدمت رسانی دانش آموزی و بسیج دانش آموزی اشاره کرد و گفت: از پویش همکلاسی مهربان با تهیه بیش از یک میلیون بسته معیشتی و پویش نذورات هوشمند با اهدای 100 هزار گوشی تلفن همراه و تبلت تا برنامه ریزی رویدادهای فرهنگی و آموزشی از جمله راهیان نور. طبق معمول با تمام وجود در فضای مجازی حضور داشتند.

ناطق فر ادامه داد: یکی از مهمترین زمینه های افتخار بسیج دانش آموزی امسال در صندوق های رای شناسایی شد که با تلاش گام دوم انقلاب بیش از 860 هزار نفر درگیر تحولات سیاسی و سرنوشت سازی شدند. کشورشان.”

این نخبگان کهگیلویه و بویراحمدی افزود: این موارد تنها گوشه ای از خدمات بسیج دانشجویی در عرصه ها و عرصه های مختلف است که امروز به وضوح بیانات مقام معظم رهبری را نشان داد که می فرمایند: در کشور ما میزان حرکت، شور و نشاط است. و پیشرفت به سوی جوانان و نوجوانان رسیده است، همان نوجوانانی که به قول خودش «نه جنگ را دیدند، نه امام را، نه انقلاب را، بلکه همان مفاهیم را با همان روشنگری، با همان اقتداری که یک جوان فهمیده ای که در اوایل انقلاب دنبال شد، امروز “دنبال کنید.))

ادامه داد: بله! اینها تنها برخی از نرم افزارهای مشترک هدف گذاری هستند که می توانید استفاده کنید. اما همچنان شاهد بی اعتمادی به نسل جوان هستیم چرا باید ورود به عرصه های فعالیت جوانان در این سرزمین دشوار باشد در حالی که رهبر معظم انقلاب بارها بر نقش راهبردی جوانان تاکید دارند آیا این بیانیه نیست. در مورد گام دوم انقلاب خطاب به جوانان؟

ناطق فر گفت: در اینجا از مسئولان گلایه داریم که چرا نه تنها این مورد، بلکه محتوای دیگر بیانیه دوم گام دوم انقلاب به طور جدی در دستور کار جلسات کشوری قرار نگرفت! امام راحل در شهدای جنگ .

وی افزود: در کنار بیانیه گام دوم، سند تحول بنیادین آموزش و پرورش که در راستای همین بیانیه است و موتور محرکه و حرکت نظام آموزشی ما است، اجرایی نشده است… در 10 سال گذشته از دستگاه های ذیربط کشوری می خواهیم که هر چه زودتر شرایط اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش کشور را فراهم کنند چرا که رهبر معظم انقلاب اهمیت طرح تحول آموزش و پرورش را مهم دانسته اند. از اهمیت بالایی برخوردار است. اما متاسفانه سند تحول بنیادین تبدیل به قطار بدون قطار شده است.

ناطق فر با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب با تاکید بر اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، گفتند: برای نوسازی نظام تعلیم و تربیت به یکی از مهمترین اصول روی آوردند… پیدایش یکی است. ویژگی های نیروی انسانی در نظام آموزشی لذا با توجه به اهمیت موضوع آموزش و پرورش، ما بنیانگذاران آینده انقلاب اسلامی از رئیس جمهور می خواهیم با در نظر گرفتن معیارهای مدنظر مقام معظم رهبری و اصل شایسته سالاری، گزینه مناسبی را برای هدایت نظام تعلیم و تربیت در نظر بگیرند. و جوانی یکی از اولویت های دولت وی فراهم آوردن زمینه برای تربیت بهتر آینده سازان انقلاب، ایجاد تحولی اساسی در این عرصه است.

جوان کهگیلویه و بویراحمدی گفت: همچنین لازم به ذکر است بسیج بر اساس وظایف خود با تمام توان در کنار وزارت آموزش و پرورش خواهد بود و از هیچ کمکی برای جامعه دانش آموزی و انقلاب اسلامی دریغ نخواهد کرد.

وی گفت: اما در آخرین سخنرانی خود به عنوان یک شاگرد کهگیلویه و بویراحمدی عرض می کنم که ما شاگردان بسیجی با توکل به ذات اقدس الهی از ارواح مطهر استعانت می کنیم. شهدای شاگرد; برای عزت، پیشرفت، امنیت، سربلندی و سربلندی میهن عزیزمان با دقت و امید تلاش خواهیم کرد و تمام تلاش خود را برای رسیدن به آرمان های والای امام راحل و مقام معظم رهبری و شهدای گرانقدر ایران اسلامی به فرموده رهبرمان به کار خواهیم بست. . این نسلی است که انقلاب را به اوج می رساند. ما نسلی خواهیم بود که ندای بقیه الله را خواهیم شنید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید