شایعه آوردن تانک به سنندج کذب است/ دانشجویی در کردستان دستگیر نشد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش کُردتودی، سردار سرلشکر سید صادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، میلاد حضرت محمد مصطفی (ص) و هفته حضرت محمد مصطفی (ص) را تبریک گفت. وی گفت: هیچ کشوری به اندازه ایران اسلامی آزادی بیان ندارد و وجود ندارد و حضور 537 بذر گواه آن است.

سردار حسینی افزود: ما به نقد احترام می گذاریم اما اگر فردی بیاید و غیر از انتقاد به امکانات مردم آسیب بزند، نباید با او برخورد کنیم؟

وی با اشاره به اینکه نقش نخبگان در این امر بسیار مهم است، گفت: اقناع در هر جامعه ای ضروری است چرا که بسیاری از مسائل با این روش روشن می شود.

فرمانده بیت المقدس کردستان گفت: دشمن می خواهد ماهی را از آب گل آلود بیرون بکشد و هدف دیگری جز ناامن کردن کشور از این راه ندارد.

سردار حسینی گفت: هر وطن دوست ایرانی قطعا با چشم راستش بد و خوب را تشخیص می دهد و ملتی را که دلش می خواهد به دشمن نمی فروشد.

فرمانده استانی شهید شهرام فر نقش رسانه و اثربخشی آن را برجسته کرد و اظهار داشت: رسانه شما بسیار موثر است زیرا اگر اینطور نبود دشمن نمی خواست اینگونه بجنگد.

سردار حسینی در ادامه خاطرنشان کرد: با نگاهی به کشورهای همسایه مانند افغانستان، عراق و سوریه می توان به دوستی آمریکا پی برد و به مردم ایران فهماند که دشمن جز به نفع خود هرگز به فکر مردم نخواهد بود.

وی با ابراز تاسف از اینکه در اغتشاشات اخیر فردی نسبت به آتش زدن قرآن واکنش نشان داده است، گفت: تعطیلی مغازه دردی را دوا نمی کند.

فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان به حوادث پشت صحنه درگذشت مهسا امینی اشاره کرد و افزود: 20 روز قبل از این حادثه نشستی در منطقه عراق برگزار می شود. ایجاد بلاتکلیفی در ایران به ایران و کردستان حمله می کنیم و مرگ مهسا امینی بهانه بود.

وی با بیان اینکه ایران متعلق به همه ایرانیان است، گفت: در این کردستان بیشتر مسئولان استانی بومی استان و اهل سنت هستند اما عده ای مدام به دنبال ناامیدی هستند.

وی شایعات رسانه های معاند مبنی بر آوردن تانک به سنندج و ریختن خون جوانان را تکذیب کرد و افزود: هشت نفر از عوامل مزدور ضدانقلاب یکی از پاسداران کردستان را در مقابل تاناکورای سنندج به طرز فجیعی کشتند، اما یک نفر نگفته است. یک کلمه.

فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان با بیان اینکه در اغتشاشات اخیر عده ای از جوانان فریب خوردند و ناآگاهانه از روی احساسات سنگ پرتاب کردند، گفت: انتظار می رود نخبگان و اصحاب رسانه پای کار بیایند و روشنگری کنند. این موقعیت.

فرمانده سپاه کردستان با اعلام اینکه هیچ دانشجویی در جریان قیام های اخیر کردستان بازداشت نشده است، افزود: نظام همواره پاسخگوی مشکلات مردم است.

هدف کوتاه مدت دشمن متوقف کردن کارها و وقفه در اجرای کار ساختمانی است

خجت الله عبدالملکی مدیرکل صدا و سیمای کردستان در این دیدار گفت: اگر بخواهیم به اهداف دشمن در شکل گیری جنگ نرم دشمن نگاه کنیم، خواهیم دید که دشمن همواره به دنبال فرصت و بهانه ای برای حمله به جنگ نرم دشمن است. جمهوری اسلامی و ارزشهای ما

وی بیان کرد: دشمن همواره با عملیات روانی خود می خواهد سه هدف کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت یعنی براندازی نظام را دنبال کند.

وی بیان کرد: هدف میان مدت این عملیات روانی دشمن کاهش، فرسایش و نابودی سرمایه اجتماعی است که اعتماد، مشارکت و مسئولیت اجتماعی است و هدف بلندمدت آنها براندازی نظام است که غیرممکن است. اما می توانند سرمایه اجتماعی را که به اهداف مورد نظر دست می یابند کاهش دهند.

وی با بیان اینکه تمرکز اولیه دشمن بر عملیات روانی است، ادامه داد: بمباران خبری، گرفتن روایت اول، دروغ بزرگ، مشروعیت زدایی از عرصه فکری و علمی و مارپیچ سکوت از جمله اقدامات و شگردهای روانی دشمن است.

عبدالمالکی افزود: در مسیر خنثی سازی هدف کوتاه مدت، دشمن باید نشان دهد که شرایط عادی و رو به پیشرفت است و برای افزایش اعتماد باید با نخبگان ارتباط عمیق برقرار کنیم.

در پایان این نشست برخی از اصحاب رسانه به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید