شایع ترین علائم امیکرون در افراد واکسینه شده چیست؟

شایع ترین علائم امیکرون در افراد واکسینه شده چیست؟

روز جدید این در حالی است که طبق مطالعات نهایی سازمان جهانی بهداشت، مانند کشورهای مختلف، شدت بیماری در افراد واکسینه شده بسیار کمتر است. به گفته کارشناسان، 9 عارضه جانبی برای افرادی که به طور کامل واکسینه شده اند و همچنین واکسن تقویتی دریافت کرده اند وجود دارد که شامل آبریزش بینی، گلودرد، عطسه، سردرد، سرفه، حالت تهوع، دردهای عضلانی، جوش و اسهال می شود.

اگرچه واکسن در برابر خطرات جدی بیماری محافظت می کند، اما با وجود هر دو دوز واکسن و واکسن یادآوری، هنوز امکان ابتلا به کووید وجود دارد، بنابراین نباید تصور کرد که هر فردی که واکسینه شده است لزوماً از این بیماری در امان خواهد بود.

وب سایت هلث درباره علائم امیکرون در افراد واکسینه شده نوشت: با این حال طبق مطالعات نهایی سازمان جهانی بهداشت، مانند کشورهای مختلف، شدت بیماری در افراد واکسینه شده بسیار کمتر است. به گفته کارشناسان، 9 عارضه جانبی برای افرادی که به طور کامل واکسینه شده اند و همچنین واکسن تقویتی دریافت کرده اند وجود دارد که شامل آبریزش بینی، گلودرد، عطسه، سردرد، سرفه، حالت تهوع، دردهای عضلانی، جوش و اسهال می شود.

به گفته پروفسور اسپکتر، مدیر برنامه علائم کایوت، علائم خفیف تشخیص بیماری کووید و سرماخوردگی را برای افراد دشوار می کند، اما حدود 50 درصد از سرماخوردگی های جدید در واقع کووید هستند.

از سوی دیگر، مرگ و میر و بستری شدن افراد واکسینه شده در بیمارستان بسیار کم است، بنابراین نیاز به افزایش دوز در بین افرادی که هنوز این کار را نکرده اند به طور فزاینده ای احساس می شود.

دیدگاهتان را بنویسید