شبکه الجزیره ادعای اسرائیل در رابطه با بیمارستان المعمدانی را راستی‌آزمایی کرد



شبکه خبری الجزیره قطر با بررسی حملات موشکی حماس و رژیم صهیونیستی نتیجه‌گیری خود را از جنایت انجام گرفته در بیمارستان المعمدانی منتشر نمود.

شبکه الجزیره ادعای اسرائیل در رابطه با بیمارستان المعمدانی را راستی‌آزمایی کرد


به گزارش خبرگزاری موج به نقل از شبکه الجزیره ، نوشت که مطابق با بررسی‌های تیم تحقیقات دیجیتال این شبکه چهار موشک صهیونیستی در ساعت‌های در حوالی ساعت ۱۹ به وقت محلی نواحی نزدیک بیمارستان المعمدانی را هدف قرار دادند.

این شبکه گزارش دادند که در همین ساعت موشک‌های نیز از سوی غزه به سوی رژیم صهیونسیتی شلیک شده که تمامی آن‌ها توسط سیستم ضدهوایی خودکار این رژیم موسوم به «گنبد آهنین» رهگیری شده‌اند.

ویدیوها نشان می‌دهد که آخرین موشک پرتاب شده از غزه که رژیم صهیونیستی مدعی است با بیمارستان برخورد کرده، توسط گنبد آهنین منهدم شده است.

الجزیره نوشت که بررسی کامل ویدیوها نشان می‌دهد که این موشک به طور کامل در آسمان نابود شده است.

این شبکه تاکید می‌کند که این آخرین موشک پرتابی از غزه تا زمان انفجار بیمارستان بود. ۵ ثانیه پس از انهدام این موشک در آسمان، انفجاری در غزه اتفاق می‌افتد و ۲ ثانیه پس از آن انفجار بزرگ‌تری شکل می‌گیرد. این انفجار در بیمارستان المعمدانی رخ می‌دهد.

تیم تحقیقات دیجیتال الجزیره می‌گوید که شواهدی دال بر اثبات ادعای رژیم صهونیستی مبنی بر انفجار بیمارستان المعمدانی توسط موشک‌های شلیک شده از سوی غزه وجود ندارد.



آیا این خبر مفید بود؟




دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.


پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.


پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید