شبکه های اجتماعی داخلی می توانند با نمونه های خارجی رقابت کنند

ساعت: 16:39
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۶
کد خبر: 1806236

محمد سمیعی گفت: امروزه شبکه های اجتماعی داخلی توان رقابت با نمونه های خارجی را دارند اما عدم حمایت و فرهنگ سازی باعث مظلومیت و گمنامی آنها شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ این کارشناس رسانه به تیتریک گفت: مقام معظم رهبری در سال های اخیر تاکید کرده اند که باید جلوی سر بریدن بسترهای مجازی صهیونیستی در کشور گرفته شود.

محمد سمیعی ادامه داد: مسئولان کشوری باید دستورات مقام معظم رهبری را در فضای مجازی خصوصی خوجه قرار دهند و به این مهم توجه کنند.

وی افزود: امروزه شبکه های اجتماعی بیش از دنیای واقعی واقعی شده اند و مردم با پیگیری آنها آسیب می بینند.

وی گفت: اینستاگرام یک نمونه واقعی از ماهواره است.

سمیعی گفت: برخی از کارکنان تمایلی به ساماندهی فضای مجازی ندارند در حالی که به عنوان کارمندان نظام باید ذهن مردم را برای این امر آماده کنند.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری ارتشی برای تحقق مطالباتشان در فضای مجازی (به جز تعداد اندکی) ندارند.

این کارشناس افزود: برخی از مسولان غرب گرا وسایل امرار معاش را بهانه می کنند و به نظام فشار می آورند.

سامی گفت: برخی از کارکنان نیز به نام کار فرهنگی در این فضاها پذیرایی شدند.

وی گفت: در سالگرد شهادت سردار سلیمانی با مسدودسازی حساب های حاوی نشریات حاج قاسم شاهد کار فرهنگی به معنای واقعی در فضای مجازی بودیم.

این کارشناس ادامه داد: باید فضای مجازی را به عنوان 8 سال پاسداری مقدس انقلابی کنیم و وابستگی خود را در این حوزه به حداقل برسانیم.

سمیعی در خاتمه خاطرنشان کرد: امروزه شبکه های اجتماعی داخلی توان رقابت با نمونه های خارجی را دارند اما عدم حمایت و فرهنگ سازی باعث مظلومیت و گمنامی آنها شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید