شجاعت دولت در طرح اقتصادی اخیر قابل تقدیر است/ نظارت قوی اعتماد عمومی را افزایش می دهد


ساعت: 21:40
تاریخ انتشار: 1401/02/21
کد خبر: 1838164

کمر با بیان اینکه جسارت دولت در طرح اقتصادی اخیر قابل تقدیر است، گفت: مسائل اقتصادی نیاز به درایت و درایت دارد اما موضوع محرومیت در استان باید رسیدگی شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی کامیار چهارشنبه شب در جلسه شورای اداری خرم آباد اظهار داشت: طرح جدید دولت در حوزه اقتصاد یک طرح جدید است و باید از چند جهت به آن نگاه کرد. نخست اینکه خوشبختانه دولت، مجلس و قوه قضاییه نیز از این طرح حمایت می کنند.«و این یکی از نکات مثبت است.

وی افزود: هر حرکت رو به جلو در نظام جمهوری اسلامی ایران مورد هجمه دشمن بوده است و در این مسائل می بینیم که اولین حرکت دشمن تحریف و زیر سوال بردن این نقشه است و باید آگاه باشیم. “

دادستان دیوان محاسبات کشور گفت: یک حرکت خوب دولت این است که برای این حرکت از قبل بودجه تامین کرده و اگر منابع باشد حرکت ادامه دارد و اگر منابع نباشد حرکت کند و کند می شود. بنابراین در اولین اقدام 46 هزار میلیارد تومان به حساب یارانه ها رفته و مشخص می شود که حمایت ها قوی است و نگرانی ها را برطرف می کند.

کامیار گفت: در برخی حرکت ها شاهد بودیم که حرکت بدون پشتوانه بعد از مدتی کند می شود و نتیجه خوب نیست، اما باید توجه داشت که در هر حرکتی که متحد بودیم نتیجه مثبت گرفتیم و در کل از این طرح استقبال می شود. و همه حمایت می کنند و ریسک می کنند، «دولت و شجاعتش قابل تقدیر است و اگر دولت جدید منفعلانه عمل می کرد تا چهار سال دیگر شاهد تورم بالا بودیم چرا که حرکت انفعالی تاثیر مثبتی نداشته است.

وی گفت: مسائل اقتصادی نیاز به درایت و درایت دارد اما باید به موضوع محرومیت زدایی استان پرداخته شود و توجه دولت به استان های محروم با استان های غیر محروم برابری نکند و باید توجه ویژه ای شود.

دادستان دیوان محاسبات کشور با بیان اینکه وحدت بزرگترین ثروت کشور است، گفت: وحدت بزرگترین ثمره کشور ماست و سه مرجع با هم کار می کنند و دولت جدید اولین حرکت خود را برای مبارزه با فساد آغاز کرده است.

کمر گفت: در دیوان، سیاست اصلی مردم یکی از سیاست های ما است که مردم از گزارش های دیوان آگاه باشند و دیوان محاسبات نیز از گزارش های مردمی استفاده کند و این قوی است و سامانه 198 راه اندازی شد. برای اطلاع دادن به مردم.» و ادامه دهید.

وی خاطرنشان کرد: دیوان محاسبات در گزارش های اخیر به خوبی این موضوع را پیگیری کرده و کسورات تا قبل از بودجه سال آینده به مجلس می رسد و دولت های گذشته نیز نسبت به گزارش ها واکنش منفی نشان داده اند، اما اکنون کسورات زمانی که وی رئیس جمهور بوده است. دستش: “من از این حرکت دادگاه قدردانی می کنم.”

دادستان دیوان محاسبات کشور گفت: همه باید برای تقویت نظارت تلاش کنیم و اگر نظارت قوی باشد اعتماد ملت بیشتر می شود و ما احساس نمی کنیم و در کنار دولت نمی ایستیم و از ابتدا پیشگیری خواهیم داشت. تقویت نظارت کمک خواهد کرد. «به اهداف خود برسید.

کامر گفت: دادگاه با برخورد جدی برخورد می کند و برخورد جدی در ملاء عام نداریم به طوری که سال گذشته 20 نفر اخراج از خدمات دولتی داشتیم و اگر فردی با نگاه فرصت طلبانه برخورد کند برخورد ما جدی خواهد بود. “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید