شرایط هواشناسی امروز 26 اردیبهشت 1401

شرایط هواشناسی امروز 26 اردیبهشت 1401

روز جدید : کارشناس سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی از شمال غرب و غرب کشور در روز جمعه خبر داد و گفت: رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید در پایتخت.

کبری رفیعی کارشناس سازمان هواشناسی شرایط. شرط وضعیت هوای کشور برای امروز سه شنبه 6 اردیبهشت ماه روزهای بعد را اعلام می کند.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: امروز سه شنبه در شمال غرب و غرب کشور، جنوب غرب، بخش مرکزی و همچنین سواحل غربی دریای خزر و استان های زنجان، قزوین، البرز، تهران و سمنان، بارش شدید باران و گاهی رعد و برق وزش باد شدید و در مناطق مستعد تگرگ پیش بینی می شود.

وی خاطرنشان کرد: بارندگی‌های امروز در آذربایجان شرقی و غربی و استان‌های کردستان، زنجان، لرستان، کرمانشاه و شمال خوزستان نسبتاً شدید و در روز پنجشنبه در شمال غرب کشور و دامنه‌های جنوبی البرز و استان‌ها زنجان، قزوین، البرز تهران و سمنان بارندگی خواهند داشت.

به گفته رفیعی، بارش در استان‌های گیلان، مازندران و گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، کرمانشاه، همدان و به صورت پراکنده در استان‌های کوم، مرکزی، شمال اصفهان، یزد و خراسان جنوبی پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس سازمان هواشناسی از ورود بارش ها از شمال غرب و غرب به کشور در روز جمعه خبر داد و گفت: در سه روز آینده وزش باد شدید از سمت جنوب شرق و شرق با گرد و خاک همراه خواهد بود.

رفیعی با اعلام طوفانی و متلاطم بودن آب های مناطق جنوبی و مرکزی خلیج فارس برای امروز گفت: روز چهارشنبه نواحی شرقی خلیج فارس و تنگه هرمز مواج و متلاطم پیش بینی می شود.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: تهران امروز گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد و وزش باد و در استان تهران امروز آسمان ابری تا نیمه ابری پیش بینی می شود و گاهی رعد و برق و وزش باد شدید و حداکثر دما در فرودگاه مهرآباد پیش بینی می شود. به 25 درجه بالای صفر می رسد که نسبت به دیروز 2 درجه کاهش می یابد و کمینه دمای هوای تهران امروز به 19 درجه بالای صفر می رسد.

دیدگاهتان را بنویسید