ششمین جشنواره دانش و پژوهش امام علی (ع) در خراسان جنوبی برگزار می شود


ساعت: 11:39
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۰
کد خبر: 1917109

معاون علمی و پژوهشی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی از برگزاری ششمین جشنواره علمی و پژوهشی امام علی(ع) نیروهای مسلح استان در پنجم آذرماه سال جاری خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش خاورستان، هادی ایمانی معاون علمی و پژوهشی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی امروز در نشست خبری اظهار داشت: امسال ششمین جشنواره علمی و پژوهشی امام علی (ع) نیروهای مسلح برگزار می شود. وصیت نامه خراسان جنوبی روز چهارشنبه همزمان با هفته پژوهش و سوم آذرماه در مجتمع غدیر بیرجند برگزار می شود.

وی با اشاره به تجلیل از 24 نفر از طلاب برتر از رده های مختلف نظامی استان در این جشنواره، گفت: مجموعه فرجا، نیروی هوایی ارتش، مرزبانی، پدافند هوایی، سپاه هوافضا، سرلشکر تیپ مردمی و بسیج دانش پژوهان از جمله درجات نظامی استان است.

معاون دانش و پژوهش سپاه انصارالرضا خراسان جنوبی ادامه داد: در حاشیه این جشنواره نمایشگاهی از دستاوردهای علمی پژوهشی و فناوری نیروهای مسلح استان برپا می شود.

ایمانی به تشریح عناوین هفته پژوهش و فناوری سپاه در سال 1401 پرداخت و افزود: دوشنبه 30 آذرماه اولین روز با عنوان «دانش های پایه، اطلاعات، نظارت، پایش و آینده پژوهی» و روز سه شنبه روز دوم با عنوان «دانش های پایه» بود. مسیر دانش.» نوآورانه و مقتدر» چهارشنبه سومین روز «دانش بنیان، گفتمان سازی و تقویت دیپلماسی علم و جنبش نرم افزاری»، پنجشنبه چهارمین روز با عنوان دانش بنیان، کاربرد دانش و عملیاتی سازی از تجربیات موفق جمعه، پنجمین روز با نام «دانش و پژوهش مرجعیت»، روز شنبه ششم با عنوان «دانش محوری، معنوی‌سازی و تقویت قدرت نرم در جنگ ترکیبی»، روز یکشنبه هفتم با عنوان «دانش بنیادی». ، تحول در علوم انسانی اسلامی، تمدن سازی» و روز دوشنبه 7 آذرماه، هشتمین روز نیز به نام «بنیاد معرفت، رشد و ارتقای جزیره» نامگذاری شد. تامین کنندگان با توسعه مراکز علمی.

وی از برگزاری 26 عنوان برنامه همزمان با هفته پژوهش توسط گروه ارتش استان خبر داد و گفت: دستاوردهای دانش پژوهی، انجام بازدیدها و اردوهای علمی، مسابقات علمی و پژوهشی و فناوری و تجربه نگارش، نشست های اردوی جهادی. ، دیدار صمیمی و دیدار با خانواده شهدا یکی از این برنامه هاست.

ایمانی با بیان اینکه اولین نشست بین المللی مدرسه شهید سلیمانی (ISC) برگزار می شود، تصریح کرد: موضوعات مقالات شامل اخلاق راهبردی در مدرسه شهید سلیمانی، انسجام دینی و راهبردی در مدرسه شهید سلیمانی (در حوزه ادیان) است. و مذاهب)، ابعاد اجتماعی مدرسه شهید سلیمانی، الگوی مدیریت مدرسه شهید سلیمانی، رسانه و مدرسه شهید سلیمانی، دکترین های دفاعی امنیتی مدرسه شهید سلیمانی، سیاست خارجی و نظم نوین جهانی از منظر مدرسه شهید سلیمانی و جنبه های حقوقی و بین المللی ترور شهید سلیمانی. شهید بزرگ سلیمانی.

معاون دانش و پژوهش سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی در پایان تصریح کرد: آخرین مهلت دریافت چکیده مقالات تا 9 آذر 1401 می باشد و علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت چکیده مقالات خود را بارگذاری کنند. جلسه در https://soleimanicnf.com.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید