ششمین پیک تاج باید بر اساس کمپ / کاهش شدت بیماری و تعداد مرگ و میر پس از تزریق واکسن درمان شود.

ساعت: 12:05
تاریخ انتشار: 1400/11/14
کد خبر: 1805675

عین اللهی گفت: واکسیناسیون از ابتلا به ویروس امیکرون پیشگیری نمی کند، اما می تواند از شدت بیماری و مرگ و میر ناشی از آن بکاهد، البته در پنج ماه گذشته 134 میلیون دوز واکسن کراون به کشور تزریق شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صبح توس، دکتر بهرام عین اللهی وزیر بهداشت صبح امروز در حاشیه مراسم افتتاح بیمارستان 220 تختخوابی استان، اولین مرکز درمانی تمام اتوماتیک مشهد مقدس در جمع خبرنگاران گفت: مدیریت موج ششم تاج در کشور. به عنوان پایگاه عمل خواهد کرد و کلیه تصمیمات ستاد ملی تاج و تخت قانونی و لازم الاجرا خواهد بود.

وی گفت: راه اصلی مبارزه با Omicron این است که مردم در برابر واکسیناسیون مقاوم شوند. اکثر مردم این بیماری را به صورت خفیف و با علائمی شبیه سرماخوردگی تجربه می کنند. واکسیناسیون از ابتلا به ویروس امیکرون پیشگیری نمی کند اما می تواند از شدت و مرگ و میر این بیماری بکاهد، البته در پنج ماه گذشته 134 میلیون دوز واکسن کراون در کشور تزریق شده است.

وزیر بهداشت درباره بیمارستان خیابان مشهد تصریح کرد: این بیمارستان هوشمند و خودکار خدمات رسانی به دستور مقام معظم رهبری و با کمک و مساعدت معظم له ساخته شد. بسیاری از معاینات و اقدامات به صورت الکترونیکی و بدون استفاده از کاغذ و نسخه انجام می شود و امیدواریم این خدمات در سراسر کشور توزیع شود.

عین اللهی خاطرنشان کرد: ساخت بیمارستان ها و مراکز درمانی در نقاط مختلف کشور در راستای طرح عدالت و تعالی در نظام سلامت است، خراسان رضوی را ببینیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید