شعر صحیح و مداحی زبان تیز در برابر استکبار است


ساعت: 14:53
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۶
کد خبر: 1890625

محمدرضایی گفت: شعر و مداحی با جهت گیری صحیح می تواند پشتیبان مبانی و آرمان های انقلاب اسلامی باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد رضایی فعال رسانه ای در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: شعر و یک مداحآنها ابزار بسیار قدرتمندی هستند که می توانند پشتیبان مبانی و آرمان های انقلاب اسلامی باشند و ابزاری قدرتمند در برابر نظام استکباری باشند.


وی ادامه داد: در برخی از مداحی های این دو دهه محرم پیام عاشورا که حمایت از مظلوم و مبارزه با کفر و ظلم و ظلم است به خوبی به نمایش درآمد.


رضایی افزود: چشم انداز کلان بایاد گفت: انقلاب اسلامی با جوهره خود که فرهنگ اسلام است توانسته در همه زمینه ها رشد و تعالی ایجاد کند و یکی از عرصه هایی که بعد از انقلاب از نظر دینی رشد چشمگیری داشته است شعر و شاعری است. ستایش


این کارشناس گفت: الفاین امر ریشه در رهنمودهای امام جامعه دارد که با نشان دادن خطوط اصلی و اولویت برای شاعران و مداحان، آنان را به رسالت بزرگ خود در نظام اسلامی پی برد.


وی گفت: الفرهبر معظم انقلاب فرمودند «تلاش، جهادی است که با دشمن مقابله کند»، این یک قاعده کلی است که در این دو حوزه شعر و مداحی هم صادق است.


رضایی افزود: آاین روزها دشمنان نظام اسلامی با رسانه های خود به برخی از اشعار و مداحی های اهل بیت (علیهم السلام) حمله کردند و یا صفحات برخی از مداحان را در فضای مجازی مسدود کردند که نشان از جهت گیری درست این مداحان و شعرها دارد.


این کارشناس در خاتمه خاطرنشان کرد: به همین ترتیب چه دشمن از جانب کلاو برای رسیدن به اهداف خود از ابزارهای سیاسی، اقتصادی، نظامی و فرهنگی استفاده می کند، ما نیز باید از همه ابزار و توان خود برای تحقق اهداف نظام اسلامی و تضعیف دشمن استفاده کنیم.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید