شلوغی باورنکردنی پرسپولیس; تاثیرگذار در نقش آقای گل

شلوغی باورنکردنی پرسپولیس;  تاثیرگذار در نقش آقای گل

پورتو هفته به هفته به قهرمانی لیگ برتر پرتغال نزدیک می شود. به خصوص الان که با تیم دوم جدول یعنی اسپورتینگ 6 امتیاز اختلاف دارد. اما مهدی طارمی هشتمین پاس گل خود را در این فصل مقابل موریرنسی به ثمر رساند. او همچنین 12 گل یا به عبارتی تاثیر مستقیم بر 20 گل پورتو در این فصل لیگ برتر پرتغال به ثمر رساند. این یعنی بیش از یک سوم گل های پورتو. چون این تیم در 23 هفته 58 گل زده است. دو گل کمتر از بنفیکا که با 60 گل هجومی ترین تیم لیگ برتر پرتغال است.

داوران مهاجم بنفیکا با 18 گل زده در صدر رده بندی بانوان لیگ برتر پرتغال قرار دارند. مهدی طارمی با 12 گل چهارمین گلزن زن لیگ برتر پرتغال به همراه فران ناوارو ژیل ویسنته مهاجم این تیم است. اما در جدول پاس گل، رافا سیلوا بازیکن بنفیکا با 15 موقعیت گل اول است. همانطور که اشاره کردیم مهدی طارمی تاکنون 8 موقعیت گل خلق کرده و از این حیث در رده پنجم قرار دارد اما می توان به عنوان تاثیرگذارترین بازیکن پورتو و حتی لیگ برتر پرتغال نام برد.

زیرا او تا به اینجای فصل در لیگ برتر پرتغال در 20 گل پورتو بازی کرده است. این به معنای بیش از یک سوم گل های پورتو است. در واقع مهدی طارمی مسئول 34.48 درصد گل های پورتو در این فصل لیگ برتر پرتغال است.

دیدگاهتان را بنویسید