شمیم رضوی در پادگان 04 بیرجند / سفر به مشهد هدیه امام هشتم به کارکنان وظیفه با نام های مبارک «رضا»


ساعت: 14:18
تاریخ انتشار: 1390/03/21
کد خبر: 1855096

کاروان زیر سایه خورشید همزمان با میلاد امام رضا (ع) فضای پادگان 04 امام رضا (ع) بیرجند را با عطر رضوی پر کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش هاورستان، کاروان زیر سایه خورشید همزمان با میلاد امام رضا (ع) فضای پادگان 04 امام رضا (ع) بیرجند را با عطر رضوی پر کرد.

مداحی و شعرخوانی هدم رضوی حال و هوای خاصی به پادگان و دل آماده کارکنان وظیفه بخشید و پایور وارد صحن و حرم امام هشتم (ع) شد.

سربازان و پرسنل پادگان چهارم به پرچم منور رضوی ادای احترام کردند و در حالی که با دلی شکسته و اشک بر گونه هایشان بر این پرچم فروزان بوسه زدند حاجت امام رضا (ع) را طلب کردند.

به پاس حضور پرچم امام هشتم (ع) هشت نفر از کارکنان پایور به همراه خانواده هایشان با قرعه کشی 48 ساعت مرخصی برای سفر به مشهد مقدس و سایر کارکنان پایور و کارمندان کشیک به نام (رضا) دریافت کردند.

مبلغ کاروان زیر سایه خورشید در جمع کارکنان کشیک و پایور 04 گفت: استقبال باشکوه مردم از پرچم متبرک حرم رضوی ضربه سنگینی بر دشمنان و محبت اهل بیت وارد خواهد کرد. آل بیت (ع) وارد زندگی مردم شده است.

حجت الاسلام محمدمهدی یاوری گفت: عشق به اهل بیت(ع) قطعا پاشنه آشیل و نقطه ضعف دشمن خواهد بود و برای رسیدن به خدا باید به دنبال راهی باشید و امروز مردم ثابت کرده اند که هیچ وسیله ای را نمی پذیرند. جز اهل بیت (ع)

وی افزود: دشمنان سال ها وقت گذاشته اند تا معنویت بمیرند اما وقتی چشم باز می کنند عبارت یا علی ابن موسی الرضا(ع) در دهه کرامت بیشترین تولید را دارد و به معنای ارادت به اهل بیت است. (ع) هر جا دشمن باشد «احساس ضعف می کند.

مبلغ کاروان زیر سایه خورشید با بیان اینکه مردم اهل بیت (ع) را با عزیزانشان فراموش نمی کنند، گفت: وصیت امام رضا (ع) خاری است در چشم دشمنان و ما. باید با پخش عکس های دهه کرامت در فضای مجازی دشمن را ناامید کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید