شناخت تهدیدها و اقدام منطقی برای ادامه راه انقلاب اسلامی نیاز است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از کُردتودی ، سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در نشست هم اندیشی با اساتید دانشگاه های دانشگاه کردستان با موضوع تبیین جهاد ولایی بر ضرورت جهاد برای تبیین جامعه تاکید کرد. : برای موفقیت در جبهه انقلاب باید همه با همدلی و همکاری در یک مسیر حرکت کنیم.

وی افزود: انقلاب اسلامی به دگرگونی کامل کشور انجامید و ساختار سیاسی کشور را با رویکرد اسلامی و معنویت و کرامت انسانی با محور عدالت و استقلال تغییر داد و نظام استعماری غاصب و ظالم و عاملی را سرنگون کرد. در رشد نهضت‌های اسلامی در منطقه و جهان برای مبارزه با استکبار.

سردار حسینی گفت: بحث تبیین و روشنگری یکی از اتفاقاتی است که در هر منطقه، صحنه و مقطعی با آن مواجه بوده ایم، اما امروز که تمرکز دشمن روی این صحنه است، مقابله باید متناسب با آن باشد. “

فرمانده قرارگاه ولایت شهید شهرامفر گفت: تبیین جهاد وظیفه همگانی است.

سردار حسینی با اشاره به اینکه پاسداری از انقلاب اسلامی وظیفه همه است، افزود: اساتید دانشگاه به دلیل اینکه درگیر جوانان هستند و جوانان آینده سازان منطقه هستند، باید از تریبون در اختیار خود برای بحث علم استفاده کنند و روشنگری کنند. جهاد کنید تا دشمن نتواند به آنها ضربه بزند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: دشمن تا زمانی که صحنه خالی نشود نمی تواند برای ما تصمیم بگیرد و اگر این مرحله خالی بماند به راحتی می تواند نقشه خود را در بین مدیران و جوانان ما اجرا کند چرا که دشمن به دنبال آن است. راه تحول با ما دست و پنجه نرم می کند و با اینکه تلاش زیادی کرده است، اما راه هیچ جا دیده نمی شود.


aa6990ff 393e 4a68 8886 29a44e43b298 خبر خاکستری

فرمانده پایگاه شهید شهرامفر افزود: امروز در جنگ نرم با توطئه دشمن مواجه هستیم، لذا دشمن به دنبال تحریف مسیر انقلاب است، لذا مدیران و مسئولان باید با هوشیاری و هوشیاری کامل و با استفاده از الگوهای مناسب در جهت ارتقای سطح انقلاب گام بردارند. کشور.

سردار حسینی با اشاره به اینکه دشمن در این جنگ جوانان و نوجوانان ما را هدف قرار می دهد، افزود: امروز استکبار و افراطیون با جنگ نرم و شبیخون های فرهنگی، تحت تأثیر قرار دادن خانواده ها، جوانان و نوجوانان سرمایه های نظام محاکمه می شوند. “باورهای آنها را تضعیف کنید.

وی به مدیران توصیه کرد: پشت میز نشینی دردی از مردم دوا نمی کند و کاری انجام نمی دهد و مدیر باید در بطن جامعه باشد و در خدمت مردم باشد تا بتواند برای آرامش و آسایش آنها گام بردارد.

مهدی خاتمی مسئول بسیج اساتید استان کردستان نیز با تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: یکی از موضوعاتی که تاکنون توسط بسیج معلم پیگیری شده بحث تبیین جهادگران است.

وی افزود: اساتید دانشگاه باید در قالب چهارچوب های انقلابی و اسلامی روشنگری کنند چرا که جهاد تبییناتی که در فرمایشات معظم له در این برهه مهم مطرح شده سرلوحه فعالیت های فرهنگی دانشگاه است و مورد توجه اساتید و فعالان حوزه است. فرهنگ دانشگاه


6a3cc011 e07c 4a54 9e70 74ae977c8579 خبر خاکستری


برنامه های فرهنگی مثبت باید تقویت شود

مرتضی مولولی، یکی از اعضای هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان استان کردستان، گفت: قبل از انقلاب اسلامی واژه های بسیاری مانند غرب زدگی، بی حجابی و بی عدالتی در کشور رایج بود، اما پس از انقلاب واژه های مثبتی همچون شجاعت، خودخواهی مطرح شد. ایثار و فداکاری جایگزین کلمات منفی شد و در هشت سال پاسداری مقدس تقویت شد.

وی افزود: متأسفانه دشمن این انقلاب در این راه بیکار ننشست و ضمن مبارزه با انقلاب ما و جوانان آن، از طریق جنگ نرم وارد شد و مهندسی فرهنگی را علیه ما آغاز کرد. استان کردستان نیز به دلیل موقعیت سیاسی و امنیتی از این قاعده مستثنی نبود.

این استاد دانشگاه افزود: دستاوردهای انقلاب باید توسط اساتید دانشگاه برای دانشجویان تبیین شود تا چالش های جوانان نسبت به احساس ناامیدی و سرخوردگی که احساسات کاذب پایه گذاری شده توسط دشمنان است، برطرف شود.

مولوی گفت: ارتباط نزدیک مردم و مسئولان می تواند در حوزه فرهنگی بسیار موثر باشد و مدیران انسانی، مدیران انسانی نباید از آنها دور باشند و دسترسی به آنها سخت باشد.

وی گفت: طرح کلی فرهنگی استان باید آنقدر قوی باشد که جوانان از آن استفاده کنند تا مانع ورود هر گونه اشاعه فرهنگی دیگری مانند برگزاری صندلی های دانشجویی مستقل و تولید محصولات فاخر در زمینه های مختلف شود.


05f29bc2 b6a7 4abe a56e 168d3211f599 خبر خاکستری


زنان فعال و موفق باید به جامعه معرفی شوند

ژیلا هدمرادپور، عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به مشکلات و آسیب ها در حوزه زنان گفت: بر اساس آمار جمع آوری شده 17 درصد مدیران استانی را زنان تشکیل می دهند.

وی گفت: طبق تحقیقات انجام شده زنان توانمند زیادی در این استان وجود دارند که به عنوان صادق ترین مدیران نیز شناخته می شوند و نیازمند توجه ویژه و بیشتر به بانوان در عرصه های مختلف مدیریتی هستند.

هدمرادپور افزود: متاسفانه در حوزه آسیب های فرهنگی، زنان از آسیب پذیرترین افراد جامعه هستند و این در حالی است که نیمی از جامعه را زنان تشکیل می دهند و آسیب به زنان به معنای آسیب به کل جامعه است.

وی گفت: افزایش زنان شاغل، سرپرست خانوار در جامعه هر روز در حال افزایش است و این آسیب و هشداری برای جامعه ما محسوب می شود.

وی با اشاره به موضوع اعتیاد زنان و بسیاری از آسیب های دیگر که دامنگیر جامعه زنان می شود، افزود: متأسفانه این گونه معضلات و آسیب ها در بطن خانواده است و باید در این زمینه کار فرهنگی زیادی انجام شود. “

هدمرادپور با اشاره به توانمندی های چشمگیر زنان در عرصه های مدیریتی و اجتماعی، معرفی الگوهای زنانه را باعث ایجاد اعتماد در جامعه و دولت زنان دانست و گفت: شناسایی این توانایی ها نیازمند اقدام مسئولان در این حوزه است.


015a979f 9dbe 48bd bda1 207dcaff85c4 خبر خاکستری


دشمن در کردستان از مردم بصیر شکست خورد

گربان کیانی استاد و استاد دانشگاه آزاد کردستان گفت: پیروزی انقلاب اسلامی معجزه قرن و انفجار نور بود و کردستان به دلیل شرایط حاکم، ضد انقلاب تلقی شد و مردم را محروم کرد. استان.”

وی گفت: هویت ساختاری که دشمن در این استان دنبال می کند، تفرقه قومیتی و اختلافی و افراط گرایی مذهبی است که خوشبختانه با بصیرت مردم منطقه و جهت دهی این امر تاکنون محقق نشده است. رهبری.”

چیانی افزود: در کنار آمدن دشمن، شاهد ورود مسئولان انقلابی و جهادی برای ساختن این استان در دل مردم و همراه با مردم بوده ایم که اعتماد مردم را به کارگران انقلابی افزایش داده است.

وی خاطرنشان کرد: دشمن با وارونه جلوه دادن خدمات استانی در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی در فضای مجازی سعی در براندازی انقلاب در این منطقه داشت که برای این مردم ناکام ماندند.

کیانی با اشاره به عملکرد مدیران گفت: دشمن همواره به دنبال تخریب مدیران انقلابی و ارزشی بوده است و واقعیت این است که وقتی به فضای حاکم نگاه می کنیم می بینیم که بسیاری از مدیران انقلابی شبانه روز برای رفاه تلاش می کنند.

وی گفت: استاندار باید به فرموده مقام معظم رهبری آتش نشان خلاق، انقلابی و فرمانبردار باشد و در مسیر ارزشی حرکت کند تا خدمات ارزنده ای به مردم ارائه کند.


3bab9964 9243 4734 abbb ca8a725e8b34 خبر خاکستری


معلمان معماران ساختار فکری جوانان جامعه هستند

محرم وزیری استاد و مدرس دانشگاه کردستان گفت: در بحث منشور حاکمیتی گام دوم انقلاب، دو موردی که مقام معظم رهبری را به هیجان می آورد، بیشتر تنبلی مدیریتی و خروج از حاکمیت سنتی است.

وی گفت: با اتکا به نیروی جوان و موثر می توان همان جوانانی که در هشت سال جنگ و دفاع مقدس حکومت کردند، انقلاب و کشوری مقتدر ساخت.

وزیری گفت: علاج کار ما در استان کردستان استفاده از نیروهای مؤثر، انقلابی، ولایتمدار و مردمی است که معتقد و مردمی هستند، نه کسانی که حریص نان و نام هستند.

این استاد دانشگاه افزود: در استان کردستان به دلیل جریانات قومی، مذهبی و فکری که مورد حمایت معاندین نظام هستند، تقاضا داریم که امنیت صددرصدی مرزهای خود را آنگونه که هست بدهیم.

وی گفت: جوانان جامعه هدف معاندین هستند و رسانه های معاند نقش بسیار مهمی در هدایت جریان های فکری در بین جوانان دارند. اساتید دانشگاه ما که به این جوانان آموزش می دهند باید بیش از هر زمان دیگری نسبت به B هوشیار باشند و در این صورت دشمن شکست خواهد خورد.

وزیری خاطرنشان کرد: رفتار و عملکرد مسئولان با دقت مورد توجه مردم است و هیچ گونه تناقضی بین رفتار و گفتار مسئولان را بر نمی تابند، بنابراین در انتخاب مدیر و کارمند ارزشمند و انقلابی باید دقت شود.

وی افزود: اساتید معمار ساختار فکری جوانان در جامعه هستند زیرا جوانان آنها را الگوی فکری خود می بینند لذا اساتید دانشگاه باید رسالت خود را در قبال جامعه به بهترین نحو انجام دهند.

وی گفت: با دولت جدید مردم می خواهند طعم شیرین تحول را بخصوص در دانشگاه ها حس کنند چرا که دانشگاه مرکز آموزش نسل آینده این کشور است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید