شناخت دشمن مهمترین راه تحقق وحدت در جهان اسلام است


ساعت: 08:43
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۲۹
کد خبر: 1912257

جاماندگان به ضرورت وحدت مسلمانان در مقابله با جبهه استکبار و شیطان اشاره کردند و گفتند: در دنیای امروز شناخت دشمن مهمترین راه تحقق وحدت در جهان اسلام است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ شیخ حسین بزمانندگان از علمای اهل سنت جنوب کشور در گفتگو با خبرنگار هرمز اظهار داشت: دنیای امروز دنیای اتحاد مستکبران و شیاطین و ظالمان برای نابودی اسلام و فرعونان است. دنیا به هر وسیله ممکن در صدد آسیب رساندن به مسلمانان و جوامع اسلامی است و اولین هدف شوم آنها تسلط بر جمهوری اسلامی ایران است. زیرا آنها به خوبی می دانند که تنها کشوری که با تمام قوا در برابر طاغوت ها و هولاکین و کفار و اسرائیل غاصب صهیونیست ایستاد و سرزمین کسانی را که خود را خدای جهان می نامند شکست ایران اسلامی و ائمه اطهار انقلاب اسلامی است. ، امام خمینی و ولی فقیه امام خامنه ای بوده و هست.

امام جمعه شهرستان بندرپل گفت: این اتحاد به ظاهر ساده آنها در شرایطی بود که کشورهای اسلامی اهمیت اتحاد را فراموش کردند و متاسفانه با ارواح جهانی و خون آشام ها علیه یکدیگر متحد شدند.

بازماندگان خاطرنشان کردند: اینکه امروز عده ای همچنان امید به سازش با آمریکا دارند و در صف سربازی این شیطان بزرگ حضور دارند نیز گواه این گفته است.

نایب رئیس شورای روحانیت بندرخمیر گفت: این در حالی است که بارها به مردم و دولت ما ثابت شده است که آمریکا و همدستان شیطانی اش جز به منافع خود فکر نمی کنند و این جنایتکار جهانی همه برای ربودن سرمایه ملی است. و آمریکایی ها هرگز دوست و عزادار ملت ایران نبوده و نخواهند بود.

وی تصریح کرد: حضرت امام خمینی (ره) پنج دهه پیش به این نتیجه رسیدند و بارها به دشمنی شیطانی و ذاتی آمریکا با ملت ایران اشاره کردند و ملت ایران به ویژه جوانان عزیز به سخنان امام سیار گوش فرا دهند. خود را قرار دهد و دلیل این امر باشد تا روز به روز بر شوک و عظمت ایران اسلامی در همه ابعاد افزوده شود.

بازماندگان افزودند: متأسفانه هنوز در بین ما افرادی هستند که به دشمنی و کینه توزی آمریکا اعتقادی ندارند که این نشان از عدم درک صحیح سیاسی در بین این افراد است.

وی خاطرنشان کرد: دشمن امروز از وحدت بین ما و مسلمانان جهان هراس دارد و بارها در واکنش های خود به حوادث ایران و جهان این موضوع را مطرح کرده است.

جاماندگان تاکید کردند: در این فصل از انقلاب شکوهمند اسلامی، آنچه از اهمیت بالایی برخوردار است، شناخت دشمن، حکومت داری و بصیرت دینی است و چه خوب است که مبلغان دینی، صاحب نظران و صاحبان منبر به این امور توجه بیشتری داشته باشند. نسل جوان عزیز ما را با نقشه های شوم دشمن آشنا کنید.

عالم اهل سنت هرمزگان گفت: جوانان و نوجوانان سرمایه های انقلاب هستند، این نسل باید با تاریخ انقلاب آشنا شوند. دشمن امنیت کشور عزیزمان را هدف قرار داده است و هدف اصلی دشمنان ممانعت از پیشرفت جوانان ایران است.

وی تصریح کرد: دشمنان از توانمند شدن جوانان و وسایل این کشور بیم دارند و باید در این زمینه توضیح داده شود.

امام جمعه بندرپل خاطرنشان کرد: بسیاری از مردم عزیز ما از دهه 80 تاکنون با تاریخ انقلاب اسلامی ایران آشنایی ندارند، بنابراین باید برای آشنایی آنها با تاریخ انقلاب تدابیری اندیشید.

جاماندگان با بیان اینکه جهاد تبیینی برای آگاهی بخشی لازم است افزود: با کار فرهنگی، گفتمان و جهاد تبیینی می توان فتنه های دشمنان را خنثی کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید