شناخت ستاره خارجی: پرسپولیس انتخاب بزرگی بود

شناخت ستاره خارجی: پرسپولیس انتخاب بزرگی بود

جورجی گلچیانی پس از دعوت شدن به تیم ملی کشورش گفت: بهتر از این نمی شد. همه چیز در این فصل فوق العاده پیش رفت. انتخاب پرسپولیس انتخاب بزرگی بود و حالا به تیم ملی کشورم دعوت شده ام.

وی ادامه داد: 6 سال پیش به اردوی تیم ملی کشورم دعوت شدم اما فرصت بازی پیدا نکردم. حالا بعد از یک فصل عالی در پرسپولیس و کسب جام های قهرمانی، این شانس را پیدا کردم که در تیم ملی بازی کنم.

گلسیانی در مورد دعوتش به تیم ملی کشورش در 32 سالگی خاطرنشان کرد: پوشیدن پیراهن تیم ملی برای هر فوتبالیستی افتخار است. فصل خیلی خوبی در پرسپولیس داشتیم. من هم سعی کردم بهترین بازی هایم را برای پرسپولیس انجام دهم تا با هم قهرمان شویم و به هواداران تقدیم کنیم. حالا پرسپولیس این فرصت را به من داده که به تیم ملی بروم و سعی می کنم با بهترین عملکرد بازیکن موثری برای تیم کشورم باشم.

باید بگویم؛ ویلی سانیول بازیکن سابق بایرن مونیخ که حضورش در ایران به عنوان سرمربی تیم ملی در سال های اخیر در رسانه ها مطرح شده است، سرمربی فعلی تیم ملی گرجستان است که فصل گذشته لژیونرهای فوتبال این کشور را زیر نظر داشت و در تعقیب گنه گلسیانی با پرسپولیس او را به تیم ملی دعوت کرد. این تیم برای بازی با قبرس و اسکاتلند در روز فیفا آماده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید