شناسایی استعدادهای ورزشی؛ حلقه مفقوده مدارس/ فقر مالی و کمبود امکانات مانع «ستاره شدن»!


ساعت: 13:08
تاریخ انتشار: 1401/03/30
کد خبر: 1877266

استعدادهای ضعیف فوتبال در کرمانشاه نهفته است;

امکانات و تجهیزات ورزشی مدرن می تواند نقطه اصلی شکوفایی استعدادهای شکوفا نشده جوانان و نوجوانان پرانرژی باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرصادنیوز، فوتبال یکی از ورزش های محبوب نوجوانان و جوانان است که اهمیت آن از نظر سلامت روحی و جسمی بر هیچکس پوشیده نیست.

استان کرمانشاه معدن استعدادهای ناب فوتبالی است که اگر به این استعدادها توجه شود می تواند سالانه حداقل 10 بازیکن مستعد را در فوتبال ملی و بین المللی وارد کند. شهاب کریمی، بختیار رحمانی و دیگران. استعدادهایی هستند که درخشیدند، بسیاری از بازیکنان مستعد دیگر به دلیل کمبود بودجه، برنامه ریزی مناسب و حتی تجهیزات اولیه مانند کفش و لباس، زمین تمرینی مناسب و هزینه های رفت و آمد در میانه راه رفتند.

امکانات و تجهیزات ورزشی مدرن می تواند نقطه اصلی شکوفایی استعدادهای شکوفا نشده جوانان و نوجوانان پرانرژی باشد.


7627e7af 5581 477a 8572 ada2cb4afcd1 خبر خاکستری


استعدادهای ضعیف فوتبال در کرمانشاه پنهان شده اند/ یکی از مشکلات فوتبال استان کمبود تجهیزات و نبود چمن مناسب است.


جواد مرادی در گفت و گو با مرصادنیوز گفت: مدارس فوتبال زیر نظر هیئت فوتبال و فدراسیون است.


رئیس هیئت فوتبال استان کرمانشاه افزود: بر اساس قوانین مدارس فوتبال که از طریق فدراسیون به استان ها ابلاغ شده است، کمیته جوانان هیئت ها و اداره کل ورزش و جوانان موظف به بررسی آن هستند. “


وی گفت: با توجه به اینکه امسال جام جهانی را پیش رو داریم و از طرفی بعد از دو سال تعطیلی باشگاه ها و اماکن ورزشی بازگشایی شده اند، استقبال بسیار خوبی از مدارس فوتبال شده است.


مرادی گفت: حداقل سن برای ثبت نام در مدارس فوتبال 6 سال و حداکثر 16 سال است.


059ada32 d2bc 4b83 bf33 ac035b3b703b خبر خاکستری


وی در خصوص استعدادیابی گفت: مدارس فوتبال که به صورت باشگاهی فعالیت می کنند در مسابقات شرکت می کنند و استعدادیابی از آنجا انجام می شود تا از سن 20 تا 23 سالگی در مدارس و باشگاه ها فعالیت کنند.


مرادی گفت بیش از دو دهه از مدارس فوتبال می گذرد. در مسابقات شرکت کنید.


رئیس هیئت فوتبال کرمانشاه با اشاره به استعدادهای ضعیف نهفته در استان گفت: استعدادیابی و مربیگری.


مرادی افزود: زمانی که یک بازیکن با استعداد 10 تا 12 ساله در یک خانواده کم درآمد بخواهد به تیم ملی بپیوندد باید هزینه های زیادی صرف شود بنابراین مسئولان کشوری و استانی نیاز به حمایت های لازم دارند.


ما بیش از 15000 بازیکن در روستا داریم


وی با اشاره به اینکه بیش از 15 هزار بازیکن در استان داریم، افزود: با ایجاد زیرساخت های لازم و حمایت و ایجاد انگیزه در این فعالیت ها این امر قطع نمی شود بلکه ادامه خواهد داشت.


مرادی یادآور شد: ضعف بزرگ در شناسایی استعدادها ریشه در آموزش و پرورش دارد، زیرا نوزادان و نوجوانان 7 تا 16 ساله در مدارس حضور دارند و به همین دلیل باید توسط جایگزینی برای تربیت بدنی شناسایی شوند.


رئیس هیئت فوتبال کرمانشاه یکی از مشکلات فوتبال استان کمبود تجهیزات سخت افزاری و نبود زمین چمن مناسب است و زمین هایی که متعلق به وزارت ورزش و جوانان است، امکانات کافی برای علاقه مندان را ندارد. در فوتبال


fd70da75 79cd 4b9d b6f3 0d2f12a980d6 خبر خاکستری


مرادی گفت: اگر سایر ارگان ها و نهادهای دولتی که مالک چمن باشند و در اختیار ورزش و جوانان قرار دهند، بخشی از این نواقص برطرف می شود و به جای اینکه 100 نفر به یکباره بازی کنند، 30 نفر به جای آن بازی می کنند و به استاندارد نزدیک می شویم. فدراسیون


مدارس فوتبال خصوصی شدند/ هیئت فوتبال نظارت می شود


وی با بیان اینکه مدارس فوتبال خصوصی شده است، گفت: مدارس فوتبال خصوصی شده است.


بازدید 10000 دانش آموز از مراکز ورزشی استان کرمانشاه


مراد زارعی در گفت و گو با مرصادنیوز با بیان اینکه تربیت بدنی در تمام فصول سال فعال است، گفت: اما در تعطیلات تابستان تحرک بیشتری دارد.


معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش استان کرمانشاه افزود: امسال پس از ایام تاج گذاری و بازگشایی مدارس، فعالیت مراکز ورزشی با استقبال روزافزون دانش آموزان مواجه شد.


وی افزود: بیش از 110 فضای ورزشی در استان در قالب سالن، چمن، استخر و فضاهای سرپوشیده وجود دارد.


زارای گفت: این فضاهای ورزشی سه روز در هفته صبح و بعدازظهر برای بانوان و سه روز در هفته برای آقایان قابل استفاده است.


500 مرکز ورزشی در استان وجود دارد


وی با اشاره به اینکه 500 مرکز ورزشی در استان وجود دارد، گفت: این مراکز در رشته های مختلف از جمله والیبال، فوتبال، هندبال، بسکتبال، بدمینتون، تکواندو، ووشو، ژیمناستیک و تمامی رشته های فدراسیون فعالیت می کنند.


سحر گفت: این فضاهای ورزشی تا ساعت 18 و از ساعت 18 به بعد در اختیار همکاران و اهالی محل خواهد بود.


با توجه به تبلیغات رسانه ها، علاقه دانش آموزان به فوتبال بیشتر است


وی در خصوص علاقه دانش آموزان به ورزش گفت: با توجه به تبلیغات رسانه ای از جمله در صدا و سیما، علاقه دانش آموزان به فوتبال و فوتسال بیشتر است. و. و غیر ورزشکاران بیشتر به ژیمناستیک می پردازند.


8d828fdd 647f 40b2 9d6e a0e83d4250e1 خبر خاکستری

این مسئول گفت: تعداد دانش آموزانی که در مراکز بیمه شده و در این مراکز فعالیت مستمر دارند حدود 10 هزار نفر است.

به گزارش مرصادنیوز، با توجه به اینکه افراد 6 تا 18 سال یعنی. همین جامعه کودکان و نوجوانان حاضر در مدارس، به نظر می‌رسد این فضا می‌تواند نقطه گرانشی برای استعدادیابی ورزشی باشد و در نتیجه به فضاهای بزرگ‌تری منجر شود که باید با امکانات ورزشی مبارزه کرد.


لازم به ذکر است که مدیران فوتبال باشگاهی ما حداقل باید زمین تمرینی مناسبی را برای محافظت از بازیکنان خود فراهم کنند و با ساخت و ایجاد زمین تمرینی مناسب و مطلوب و حمایت از بازیکنان بد، این استعدادها را پرورش دهند تا برای مدتی رها نشوند. در حالی که.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید