شهادت حاج قاسم نشان دهنده میزان نفوذ وی در منطقه و جهان است / دادستانی مبارزه با تروریسم دولت آمریکا

ساعت: 15:35
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۵
کد خبر: 1795202

نایب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: شهادت حاج قاسم نشان دهنده حقایقی از جمله این است که ایشان توانستند نقش موثر و شجاعانه ای در این منطقه و مناطق مختلف جهان ایفا کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عباس مقتدایی در گفت و گو با صاحب نیوز با اشاره به وحشیگری یک آمریکایی علیه ایران با شهادت حاج قاسم گفت: شهید سلیمانی در ایران امروزی به عنوان قهرمانی شناخته می شود که توانسته نظام اسلامی و امنیت ملی و فراملی را ارتقا دهد. کمک خواهد کرد، زیرا قهرمانانی مانند نلسون ماندلا و گاندی گاهی اوقات موفق می شوند با مبارزه مستقیم یا غیرمستقیم با استعمار بر آینده کشور خود تأثیر بگذارند.

نایب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: در ایران مدرن بازی کرد.

وی گفت: اینکه شهید سلیمانی مستقیماً از آمریکایی ها شهید است و نمی توانند او را کتمان کنند و اعلام عمومی که میزان نفوذ حاج قاسم سلیمانی را نشان خواهند داد و نشان می دهد که کینه نظام سلطه از ایشان تا چه اندازه است. است.”

مقتدایی خاطرنشان کرد: شهادت حاج قاسم نشان دهنده حقایقی از جمله این است که ایشان توانستند نقش موثر و شجاعی در این منطقه و در نقاط مختلف جهان ایفا کنند.

وی گفت: امنیت، برنامه ریزی و نقش آفرینی شهید سلیمانی را در خارج از سرزمین خود در عرصه های مختلف از جمله آبراه ها یا نفوذ فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در سرزمین های خارج از مرزهای خود مدیون هستیم. در این راستا، ابعادی از پرونده های تروریستی دولتی علیه آنها وجود داشت که باید با سرعت و جدیت بیشتری پیگیری شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید