شهدای گمنام میزبان احیای شب های قدر در کرمان است


ساعت: 12:33
تاریخ انتشار: 1401/01/31
کد خبر: 1823398

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمان:

مهدوی گفت: به مناسبت شب قدر مراسم احیای شهدای گمنام در سراسر استان کرمان همانند سال های گذشته با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمود مهدوی فرد، مدیرکل حفظ آثار و توزیع آثار دفاع مقدس استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار راه آرمان در خصوص برگزاری جشن شب قدر شهدای گمنام اظهار داشت: کرمان همچون سال های گذشته با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

وی افزود: در استان کرمان 120 باغ گل گمنام وجود دارد که تعدادی از آنها در جوامع سردری مانند دانشگاه ها، ادارات دولتی و ارگان ها و مجتمع های نظامی است که به دلیل تعطیلی و تعطیلی این مراکز در خان نمی توانند مراسم قدر را برگزار کنند. برنامه شبانه در این ساعات.


وی با اشاره به حذف گروه هایی مانند سپاه ثارالله کرمان و فرماندهی نیروی انتظامی که در جمع آوری پیکر این شهید گمنام حضور دارند، ادامه داد: مراسم شب قدر در این گروه ها با جذب نیرو برگزار می شود.


وی تصریح کرد: مجموعه هایی مانند مراکز آموزشی مانند 05، شهدای باغین، شهدای وظیفه نیروی دریایی سیرجان نیز مراسم لیالی قدر را با حضور خادمین بر قبور مطهر شهدای گمنام برگزار می کنند.


مهدوی در پایان گفت: بنابراین در تمامی شهرها و اجتماعات مردمی که مزار شهدای گمنام وجود دارد مراسم شب قدر با حضور مردم شهید پرور برگزار می شود.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید