شهر پزشکان در کوم، شهر بی تدبیری + عکس


ساعت: 15:33
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۲
کد خبر: 1814900

شهر پزشكان قم از امكانات خدماتي كافي برخوردار نيست و آسانسور كافي براي استفاده مراجعين و بيماران وجود ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از فردا پدرخوانده، مجموعه شهر پزشکان قم چند سالی است که در بلوار شهید عراقی کوم افتتاح شده است و پزشکان متخصص و فوق تخصص زیادی در این مجموعه مطب دارند و روزانه افراد زیادی از این مجموعه بازدید می کنند.

در بازدید از این مجتمع پزشکی اولین صحنه ای که به استقبال مشتریان و بیماران می رود صف های طولانی و شلوغ مشتریان پشت درب های آسانسور این مجتمع است که اغلب تا وسط راهروی ورودی ادامه دارد.

شلوغی و صف های طولانی برای استفاده از آسانسور این مجتمع 10 طبقه در زمان تاج به چشم می خورد، قرار دارد و پاسخگوی نیاز مشتریان نیست، آسانسورهای این مجتمع گاهی تنها پذیرای یک بیمار است که همراه با یک ویلچر و او را همراهی می کند و زمانی که پرسنل خدماتی از آسانسور برای کارهای روزمره خود استفاده می کنند، ازدحام و زمان انتظار برای استفاده از آسانسور افزایش می یابد.

در شرایط خوب، اگر در صف آسانسور در کمتر از 20 دقیقه به طبقه مورد نظر برسید، این تازه شروع کار است، زیرا به عنوان مثال، اگر در طبقه ششم مریض هستید و ویزیت شما تمام شده است، امید شما به رسیدن است. در آسانسور مثل مسافر است کنار بزرگراه بایستید اما اتوبوسی با صندلی خالی داشته باشید تا شما را سوار کند. شما مدام کلیدهای آسانسور را فشار می دهید اما از طبقات بالا بیماران و مشتریان داخل آسانسور هستند و به طبقه همکف می روند و در طبقه همکف مشتریان داخل آسانسور به طبقات بالا می روند و در همین حین با فشردن کلیدهای آسانسور شما ببینید آسانسور بسته پر از مشتری در طبقه مورد نظر است که شخصا در بازدید از این مجموعه برای بازگشت به طبقه همکف بیش از ده بار آسانسور باز و بسته شد و از فضای خالی برای سوار شدن ناامید شدم.

جدا از مشکل بزرگ نبود آسانسور، نبود پارکینگ مناسب برای بیماران و مشتریان نیز نشانه ضعف این مجموعه درمانی است و باعث دردسر می شود.

نبود سرویس بهداشتی عمومی در این مجموعه نیز معضل ناخوشایندی برای مجموعه پزشکی است، ضمناً این مجتمع درمانی ده طبقه با مراجعه کنندگان زیاد دارای نمازخانه کوچکی به ارتفاع 6 متر است که برادری ندارد. و خواهر. یک بخش و فقط یک سرویس بهداشتی بیرون، مجتمعی برای استفاده پرسنل خدماتی و مشتریان وجود دارد و همه این عوامل دست به دست هم داده و این مجموعه را به مجموعه بی تدبیری تبدیل می کند که گویی سازنده آن فقط به فکر منافع اقتصادی بوده است.

جالب اینجاست که در این مجموعه مطب دکتر کدیر رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی کوم است.

f9201f42 9dc3 43b3 9cec d338150200fc خبر خاکستری


2a0227c9 f80e 48c1 ae05 d8c45dd04f74 خبر خاکستری


3b2a6867 584b 43bb 89d7 71ce1b03927d خبر خاکستری


5abb6f34 9604 43b2 b28c 002638e35200 خبر خاکستری

دیدگاهتان را بنویسید