شهیدی که برای کسبه ساندویچ درست می کرد / ماجرای تبریک شهید عبدیان از پدرش


ساعت: 08:36
تاریخ انتشار: 1401/02/31
کد خبر: 1840226

شهید خدارت الله عبدیان اولین شهید مدافع حرم کوهدشت بود که میهن پرستی و حمایت از نیازمندان از شاخصه های این شهید بزرگوار بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گفته سفیر، دنیا حصاری کوچک در برابر فرار انسان است، چگونه دیوانه خانه را برای کسانی که بوی عشق نبرده اند توصیف کنیم.

از آنجایی که قلب و ذهن دنیوی ما قدرت شناخت کل جهان را دارد، باید بیاموزیم که چیزهای دنیا را قطع کنیم و باز کنیم.

در چهارراه زندگیمان فقط رضایت دوست را انتخاب می کنیم و آن که صبح شهید نشود شامگاه مرگ است.

شهادت توفیق لطف و کرمی است که خداوند متعال به بهترین بنده خود و هدف رزمندگان داده است.

شهید خدارت الله عبدیان اولین شهید مدافع حرم کوهدشت لرستان بود که طعم شیرین شهد رضا حق را چشید. زندگی او پر از افتخار است.


06306858 7328 4f7d ab42 64d455a5a40e خبر خاکستری


ساخت ساندویچ شهید عبدیان برای فروشندگان

حجت الاسلام سجاد عبدیان برادر شهید والامکام «قدرت الله عبدیان» در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک گفت: او هست.

وی افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی گفت برای نجات اسلام خیمه ولایت را رها نکنید زیرا این خیمه خیمه رسول الله است و اساس دشمنی جهان با جمهوری اسلامی سوزاندن و تخریب این خیمه است. پس باید نوبت باشه


824590a9 953c 4f88 a797 1620a3c71a58 خبر خاکستری

شهید خدارت الله عبدیان برادر شهید گفت: شهید همیشه کمک به ایتام و مستمندان را فراموش نمی کرد. بعد از مدتی متوجه شدیم که هر بار برای دیدن خانواده‌اش می‌آمد، در مسیر ساندویچ درست می‌کرد و بین دستفروش‌ها توزیع می‌کرد.»


تسلیت به شهید

عبدالله عبدیان پدر شهید مدافع حرم کوهدشتی در گفت و گو با خبرنگار سفیر افلاک گفت: چند روزی بود که بیماری سختی داشتم و پزشک خوبی در روستای ما نبود؛ اما در روستای مان دکتر خوبی وجود نداشت. گدرات که از بیماری من باخبر بود به برادرانش گفت: پدرت را به کرج بیاور تا من را پیش دکتر ببرد.

وی افزود: با کمک بچه ها به تهران رفتم، وقتی به ترمینال رسیدم دیدم مدت زیادی برق منتظرم است، مرا به خانه برد و با خوشحالی از من استقبال کرد.


792ebaf9 21e0 4ff6 a3d6 4fff10b3ac1d خبر خاکستری


پدر شهید عبدیان گفت: فردای آن روز به پزشک مراجعه کردیم و او تمام کارهای پزشکی من را انجام داد، هزینه دکتر و دارو را به طور کامل پرداخت کرد. وقتی اصرار من برای پرداخت هزینه ها را خودم دید. فقط 2000 تن از من گرفت و گفت بابا جان این را فقط برای تبریک گرفتم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید