شهید سلیمانی ملتی برای جهان اسلام ایجاد کرد

ساعت: 23:41
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1797684

کریمی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی ملتی را برای جهان اسلام خلق کرد، گفت: از آن برای پاسداری از اسلام و ارزش های دینی استفاده می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی دوشنبه شب در مراسم شبی با شهید گمنام و همزمان با دومین سالگرد شهادت سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی در هندودر اظهار داشت: و فرهنگ ارزش یافته و مدرسه شهید سلیمانی برپا است. حرکت و مکتب عاشورا که مهمترین ویژگی این مکتب برای ولایت، معنویت و اخلاص است.

وی افزود: شهید سلیمانی در طول عمر خود همواره برای خدا به برکت آنان کار کرد و به عهد خود وفادار بود و با اعتمادی که به قدرت الهی و معنویتی که در وجودش حاکم بود، اطاعت از دشمنان در مرام او جایی نداشت. رفتار .

سردار کریمی گفت: شهید سلیمانی با راه اندازی بسیج مردمی دفاع از ارزش های اسلامی می توانیم نشان دهیم که در همه عرصه ها عملیاتی هستیم و حاج قاسم یک فرمانده توانمند بین المللی بود و نگاه راهبردی شهید سلیمانی رهایی همه مسلمانان بود. ملت ها و مورد ظلم استکبار و استعمار و ظالمان جهانی قرار گرفت.

وی ادامه داد: حاج قاسم با توجه به زیرساخت هایی که در تشکیل جبهه مقاومت وجود داشت، ظرفیت سازی در منطقه و راه اندازی بسیج مردمی مبتنی بر مهارت هایی مانند جوانان داشت و علاوه بر دستاوردهای امروز شهید سلیمانی ممکن است. فاش شده و دیگر دستاوردهای بزرگ.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: شهید سلیمانی زندگی خود را عالمانه آغاز کرد، عارفانه ادامه داد و با عشق به پایان رسید و در میدان سخت به عنوان یک رزمنده معمولی کار خود را آغاز کرد و با درایت و تجربه و مجاهدت های فراوان به انقلابی انقلابی ارتقا یافت. از كليه سرداران تربيت شده در دانشگاه هاي غرب و شرق و حاج قاسم با اخلاص، توكل بر خدا، توسل به اهل بيت(ع) و به ويژه حضرت زهرا(س) و تربيت شده در مكتب اسلام به اين امر. سطح قدرت رسید .

وی گفت: علم، اخلاص، هجرت، استقامت، سرعت و انتظار همراه با اطاعت محض از ولایت فقیه از مولفه های مهم موفقیت حاج قاسم سلیمانی است و شهید سلیمانی ملتی برای اسلام آباد کرد. جهان و از اسلام و ارزش های دینی دفاع کرد.

سردار کریمی افزود: به گفته وی، دشمنان حاج قاسم سلیمانی در زمان حیاتش با همه راهبردهای جبهه استکبار با شکستی جدی مواجه شدند و شهادت او که میلیون ها انسان آزادیخواه را به صحنه آورد، جهان اسلام را متحد کرد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی خاطرنشان کرد: مهم ترین پیام و درس مکتب شهید سلیمانی برای خدمت صادقانه کارکنان به مردم و سایر آحاد جامعه حفظ همه جانبه ارزش های اسلامی است که باید مورد توجه ما قرار گیرد. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید