شورشیان دوست ملت نیستند، بلکه خائن هستند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس ، آیت الله سید نصیر حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته یاسوج مرکز استان کوگیلویه و بویار احمد که در محل مصلی امام خمینی (ره) آن شهر برگزار شد. وی با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور به مسائل مطرح شده در مورد گشت هدف گذاری اشاره کرد و گفت: مشکل کلی این است که عده ای می گویند به هیچکس کاری نکنیم اما در حکومت اسلامی نه. باید گناه را در کنار او دید و نسبت به آن بی تفاوت بود، خدا به حجاب دستور می دهد حجاب را نمی شود، خدا صبر دارد.

امام جمعه شهر یاسوج گفت: باید دید چرا خداوند امت های پیشین را پایین آورد. حتی وقتی فرشته عذاب را می فرستند تا منطقه ای را ویران کند، پیرمردی را در حال نماز می بیند، فرشته به خدا برمی گردد و حالا می گوید. که ما می خواهیم این عاقبت را از بین ببریم، با این پیر پارسا چه باید کرد و خداوند می فرماید با این قوم او را نابود کنید که اگر امر به معروف و نهی از منکر می کرد این قوم عذاب نمی کردند.

حسینی در بخشی دیگر از بیانات خود گفت: نکته بعدی آزادی غربی هاست، هر ملتی امر به معروف و نهی از منکر خود را دارد.

وی در ادامه گفت: آنها با تفنگ و چوب و قمه به نام مردم خود مردم را می کشند و بعد می خواهند به ما نصیحت کنند که آزادی آنها معنایی جز دروغ ندارد.

حسینی یادآور شد: اگر حرفی علیه هولوکاست زده شود آن را سرکوب می کنند، اگر یک زن محجبه در کوچه و خیابان آنها راه برود آن را نشان نمی دهند، اگر کسی فحشا و فحشا را رواج داده است تشویق می کنند، اگر مسلمانان همه جا دیده شوند. . آنها هنوز مردم را به کشتار تشویق می کنند و به نام آزادی برای خود شرکت ها و تجارت باز کرده اند و هر کسی که با آنها مخالفت می کند سرکوب می کند و آنها را تحت تحریم های ظالمانه و مخرب قرار می دهد.

حسینی یادآور شد: امروز به نام مهسا بلاتکلیفی ایجاد کردند. اگر راست می گویی چرا قبل از انقلاب که آن همه زن و دختر به توپ و مسلسل بسته بودند چیزی نگفتی؟ آن روزها کجا بودی چرا بعد از انقلاب از هزاران زن و دختر این ملت حمایت نکردی، به دست منافقین کشته شد، آن روزها که به خونخواهی از مهسا قیام کردی کجا بودی، چرا از آنها حمایت می کنید

وی ادامه داد: شما صدها زن و مرد را در مراسم عروسی در افغانستان کشتید. اینترنشنال و بی بی سی کجا بودند؟ چرا چیزی نگفتند و چرا در جنایت شریک بودند؟ شما در عراق خون هزاران انسان بی گناه را ریختید. چرا بی بی سی و اینترنشنال چیزی نگفتند صداش در نیامد، آیا این حقوق بشر غربی، اروپایی و آمریکایی است، چند نفر در سوریه کشته شده اند، چرا چیزی نگفتید، بدیهی است که شما دروغ می گویید صدام و منافقین را کف زدید و امروز از آل سعود جنایتکار و خبیث حمایت می کنید.

حسینی یادآور شد: شما تناقضات زیادی دارید و از دایره عدالت و انسانیت خارج می شوید و به دنبال توجیه اهداف خود هستید، دست به کشتارهای ساختگی می زنید.

وی همچنین از کسانی که به دشمن پیوستند و کشور را فروختند به شدت انتقاد کرد و گفت: این افراد دوست ملت نیستند بلکه خائن به ملت هستند، انقلاب خود را در گره نگه می دارند. نمی بینند بدانید ملت ایران هرگز تسلیم شما نخواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید