شکست آمریکا در منطقه مقدمه ای برای نابودی اسرائیل+تصاویر


ساعت: 10:18
تاریخ انتشار: 1401/05/15
کد خبر: 1888177

فرمانده تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد پیشنهاد کرد؛

یادواره شهید والامقام «محمد اسلامیمیان» با عنوان «شهید افتخار ربع» در سوق برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس ، یادواره شهید والامقام «محمد اسلامیان» با عنوان «شهید سرافراز ربع» در سوق برگزار شد.

فرمانده تیپ 48 فتح کوگیلویه و بویراحمد در این یادواره الگوبرداری از سیره شهدا برای جوانان را مهمترین اقدام جهاد تبین در راستای گام دوم انقلاب برشمرد. رفتار خوبی دارند

سردار حسن حکمتیان با اشاره به اینکه شهید آرام زاده همواره شهید اسلام را به عنوان الگوی برجسته در عرصه نظامی و اخلاقی برمی گزیند، افزود: این شهید بزرگوار تلاش کرد راه این شهید را ادامه دهد و در نهایت به آرزوی دیرینه خود که بود، رسید. شهادت بود


ff54f847 6cda 4ddd a016 7339d3e0ba8c خبر خاکستری

وی در ادامه به پیشرفت های نظامی ایران و شکست های پی در پی آمریکا و اسرائیل در منطقه اشاره کرد و تصریح کرد: شکست آمریکا در منطقه مقدمه ای برای شکست و نابودی رژیم صهیونیستی است و نمونه های اصلی این شکست هاست. در روز سی و سوم، می توان 22 و 12 روز از این رژیم غصبی را مشاهده کرد.

سردار حکمتیان گفت: شکست ننگین آمریکا در افغانستان، لبنان، عراق و سوریه، توقیف هواپیمای جنگی گلوبال هاوک و هدف قرار دادن پادگان عین الاسد نمونه بارز ناکامی های آمریکا در منطقه است.

وی خاطرنشان کرد: دشمن متوجه شده است که قدرت جنگیدن و مقابله با جنگ سنگین با ما را ندارد و به جنگ نرم و راه اندازی بیش از 300 شبکه ماهواره ای به زبان فارسی با فرهنگی ناتو، شبیخون فرهنگی و … روی آورده است. تهاجم فرهنگی آرمان های ما را هدف قرار داده و به دنبال تحقیر مردم، به ویژه نسل جوان ما است.


0a0903d0 5ef7 4a60 a988 4b439a269dee خبر خاکستری

این مقام ارشد نظامی همچنین به رشد یازده برابری علمی ایران در جهان اشاره کرد و افزود: جمهوری اسلامی ایران در چهار دهه از پایان عمر پربرکت انقلاب اسلامی به رشد چشمگیری در عرصه علمی فناوری نانو و سایر حوزه های علمی دست یافته است. .

سردار حکمتیان گفت: ایران اسلامی به برکت خون شهدا و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در قله های پیشرفت قرار دارد و هر روز در مسیر اقتدار و شکوفایی پیشروی می کند.

وی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب بر جهاد افزود: به برکت انقلاب اسلامی پیشرفت ها و خدمات زیادی در زندگی انجام شده و پیشرفت های زیادی داشته ایم که باید برای جوانان و جوانان تاکید شود. از نظر علمی و نظامی و پزشکی و… لازم به توضیح و بازگویی برای مردم و نسل جوان است.

لازم به ذکر است سردار شهید «سید محمد اسلامیان» در سال 1335 در شهرک «کهگیلویه» دیده به جهان گشود و در 21 اسفند 65 در منطقه عملیاتی «شلمچه» به شهادت رسید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید