تداوم شکست های آمریکا در منطقه استکبار را به مرز نابودی کشاند/ امسال دهه فجر متفاوتی خواهیم داشت

ساعت: 17:56
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۳
کد خبر: 1802797

حجت الاسلام علیمراد یوسفی گفت: شکست آمریکا در عراق و افغانستان استکبار را به مرز سقوط رسانده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز در گفت و گو با خبرنگار « تیتریک » گفت: حضرت فاطمه (س) الگویی برای همه مردان و زنان جهان است و ما به آن افتخار می کنیم. پیروان این بانوی بزرگ اسلام.

حجت الاسلام علیمراد یوسفی ادامه داد: حضرت زهرا(س) با جهاد تبیین، بصیرت و پاسداری از ولایتی که بودند، منشأ تحولات عظیمی در جهان اسلام شدند.

وی افزود: حضرت فاطمه (س) در دوران حکومت استقرار نظام اسلامی را درک کردند و متأسفانه مردم آن زمان از بصیرت کافی برخوردار نبودند و حضرت را یاری نکردند.

این مسئول تصریح کرد: حضرت فاطمه (س)، امام علی (ع) و دو فرزندشان برای هدایت به درب هر یک از انصار رفتند، اما سهل انگاری آنها را از همراهی با حضرت باز داشت.

حجت الاسلام یوسفی گفت: پس از رحلت پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم)، جبرئیل بر حضرت فاطمه (سلام الله علیها) نازل شد و شرح این وحی در کتاب مصحف فاطمه موجود است. .

وی ادامه داد: این کتاب می گوید دو خبر باعث خوشحالی حضرت فاطمه (س) شد; اول ظهور امام عصر(عج) که حکومت مستضعفین را بر روی زمین برقرار کرد و دوم توسعه قبل از ظهور جمهوری اسلامی.

سخنگوی فرماندهی کل سپاه افزود: امروز این انقلاب در سراسر دنیا منتشر می شود و باید منتظر حضرت حجت باشیم.

حجت الاسلام یوسفی گفت: حضرت فاطمه (س) در زمانی که کمتر کسی از پیشرفت جهان اسلام آگاه بود، با آگاهی و بصیرت سعی در زنده نگه داشتن اسلام داشت.

وی تاکید کرد: این بار بیش از هزار و 400 سال می گذرد و امام راحل (ره) با واردات این نظام با حمایت بی سابقه مردم، اسلام ناب محمدی را که منشأ تحولات عظیمی در جهان خواهد بود، عرضه می کند.

این مسئول افزود: این انقلاب با وجود تلاش رسانه های غربی و مدعیان برای سقوط در حال شتاب گرفتن است و سر سوزن از آرمان های خود عدول نکرده است.

حجت الاسلام یوسفی گفت: اندیشکده های غربی به قدرت این انقلاب پی برده اند و هر از چند گاهی در مطالب خود به این موضوع می پردازند که جمهوری اسلامی در دوران ریاست جمهوری ترامپ قدم برداشته و نقش این انقلاب در توسعه داخلی استکبار است. ضروری.”

وی ادامه داد: شکست آمریکا در عراق و افغانستان استکبار را تا مرز سقوط پیش برده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه استان افزود: امسال با انحطاط ولیعهد در دو سال به همت دولت انقلاب و حامیان نظام، دهه فجر متفاوتی را با حمایت ها خواهیم داشت. از مردم.”

حجت الاسلام یوسفی تاکید کرد: دولت انقلابی و دلسوز در همه صحنه ها به مردم نزدیک است و مردم نیز به این امر واقف هستند و با حضور پرشور خود در برنامه های دهه فجر ریشه های این انقلاب را تقویت خواهند کرد.

وی گفت: امروز استکبار برای ارتباط با جمهوری اسلامی واسطه می فرستد و اتفاقات منطقه در مسیر دیگری پیش می رود.

نماینده ولی فقیه در سپاه ادامه داد: دشمن در صدد ایجاد یأس و فاصله بین مردم و بوروکرات ها است اما مردم به بلوغ فکری رسیده اند و انقلاب می کنند.

حجت الاسلام یوسفی افزود: وحدت مجلس، دولت و قوه قضائیه قطعا آثار و برکات زیادی دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با صبر، بردباری و بصیرت پیچ های خطرناکی را پشت سر می گذاریم، لذا دشمن عموماً ناامید شده و شکست را می پذیرد و تسلیم اراده ملت ایران می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید