شک داشتم که دوباره روی چمن بازی کنم!


ساعت: 14:09
تاریخ ارسال: 1301/04/13
کد خبر: 1880841

بازی با ضعیف ترین تیم ها در پیراهن تیم ملی بهترین روز من است

تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: پیراهن تیم ملی در هر شرایطی مقدس است و فوتبالیست ها باید برای این جایگاه ارزش قائل شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، فرشته کریمی پس از بازدید از اردوی تیم ملی فوتبال بانوان درباره شرایط این تیم گفت: زمانی که به محل تمرین این تیم رفتم به یاد خودم 10 سال پیش افتادم و در دلم شک کردم که من برای بازی به زمین چمن باز می گردم ما سال ها در این زمین ها تمرین کردیم و سعی کردیم فوتبال را به اینجا برسانیم.

وی افزود: خیلی ها تلاش کردند تا الان این بازیکنان در شرایط خوبی تمرین کنند. تمرینات منظم و عالی هستند. در آن دقایقی که در تمرین بودم همه چیز را خوب دیدم.

کریمی تصریح کرد: بسیاری از بازیکنان تیم ملی جوان هستند. این شاید بهترین درس برای جوانان در اردو باشد. با حضور 7 بازیکن هاتون بام به دلیل حضور در جام باشگاه های آسیا در این اردو حضور نداشتند تا از این موقعیت استفاده کنند.

ملی پوش فوتسال ادامه داد: شنیدم چند بازیکن در اردو حاضر نشدند. شاید نمی خواستند بیایند. این برای من شگفت انگیز است. آیا امکان دارد بازیکنی به راحتی از لباس تیم ملی خارج شود؟ پیراهن تیم ملی مقدس ترین لباسی است که یک انسان می پوشد. این شماره می تواند الگویی برای دختران دیگر باشد. همه تلاش می کنند به پیراهن تیم ملی برسند و اینکه یک نفر بگوید نمی خواهد به پیراهن تیم ملی برسد، موجه است.

وی تاکید کرد: اگر فرشته کریمی یا هر بازیکن دیگری در آسیا معروف است به این دلیل است که ما پیراهن تیم ملی را پوشیده ایم و زیر پرچم ملی به این جایگاه رسیده ایم.بسیاری از بازیکنان یا مادرانشان به من و امثال من می گویند که ما می خواهیم. برای اینکه مثل شما باشم به همه می گویم امکاناتی که الان دارید با زمان ما قابل مقایسه نیست و بازیکنان فعلی باید خیلی بهتر از ما باشند.

کریمی افزود: برای من غیرقابل تصور است که کسی بخواهد به هر دلیلی جز مصدومیت از پیراهن تیم ملی جدا شود. تصمیم این بازیکنان است اما باید برای پیراهن مقدس تیم ملی بجنگید.

این فوتسالیست خاطرنشان کرد: کرونا به همه ما نشان داد که هر لحظه تمرین و اردو می تواند ارزشمند باشد. فوتسال 3 سال است که اردو ندارد. منظورم اردوی معمولی است. گاهی در فوتسال از جوانی صحبت می کنند اما فکر می کنم جوان ها 5 دقیقه با بازیکنان باتجربه تمرین نکرده اند. اکنون زمان برگزاری اردویی برای بازیکن سازی و مربیگری فرا رسیده است.

فرشته کریمی تاکید کرد: کم تمرینی چیز خوبی نیست سطح سایر تیم ها مدام در حال ارتقا است. در جام کفا با تیم ملی فوتسال ازبکستان هم تساوی داشتیم، اتفاقات فوتبالی هم هست. در هر صورت برای تیم ملی فوتبال بانوان آرزوی موفقیت دارم. چه مسابقه جام حذفی، چه دوستانه و چه دوستانه، برای من بسیار ارزشمند است. اگر روزی بخواهم با پیراهن تیم ملی با ضعیف ترین تیم ها بازی کنم، این بهترین روز من است. برخی ممکن است بگویند که برخی مسابقات ضعیف هستند، اما این مهم نیست. بحث ما پیراهن تیم ملی است. امیدوارم خود بازیکنان قدر این وضعیت را بدانند. الان شرایط با 15 سال پیش که حتی خوابگاه هم نداشتیم فرق کرده است.

کریمی در پایان گفت: خانم مظفر همیشه به ما شاگردانش حرف مهمی می زد و می گفت این اردوهای تیم ملی برای شما بازیکنان است و مربی می آید و می رود. کادر فنی همیشه در حال تغییر است و همه می آیند تا تیم ملی را قوی کنند و هیچکس نمی آید در تیم ملی ضعیف کار کند. این گفتگو همیشه در گوش من است و حرف های او را تقلید می کنم.

انتهای پیام/



دیدگاهتان را بنویسید