صبر کنید تا فر لیگ گرم شود

صبر کنید تا فر لیگ گرم شود

جمعه 28 آبان یکی از فوتبالی ترین جمعه های ماه های اخیر است. در حالی که بحث دیدارهای تیم ملی و هدایت این تیم همچنان داغ است، پرسپولیس از ساعت 16 روز جمعه به مصاف پرسپولیس رفسنجان می رود و بلافاصله پس از سوت این دیدار استقلال در ورزشگاه آزادی میزبان نساجی مازندران است. اما حساس ترین بازی هفته را تیم های سپاهان و تراکتورسازی در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار می کنند. جایی که تراکتور برای اولین بار با زونمیر سولدو به مصاف تیم مصدوم سپاهان می رود.

روز جمعه پرسپولیس و استقلال پس از مدت ها در یک روز به مصاف هم می روند و لیگ را داغ می کنند. سپاهان نیز در دیداری حساس میزبان تراکتور است و حدود دو هفته دیگر تب فوتبال سراسر کشور را فرا می گیرد. استقلال که در پایان هفته چهارم پیشتاز بود حالا پیکان را با 10 امتیاز می بیند اما خوب می داند که رقبای اصلی او سپاهان، گل گهر و پرسپولیس هستند. سپاهان در اصفهان با تیم بحران زده می‌جنگد و تراکتور سه امتیازی می‌شود و گهر گهر در جدال مربیان استقلال راهی آبادان می‌شود تا شاهد درگیری علیرضا منصوریان و امیرگله نویی باشد، هرچند امیر همچنان محروم است و باید بازی تیمش را از زمین تماشا کند. غرفه ها به آرامی

یکی از مهمترین دیدارهای این هفته دیدار تیم های رفسنجان کپر و پرسپولیس است که شاگردان یحیی گل محمدی دو هفته است که پیروز نشده اند و به همین دلیل به مصاف کپر رفسنجان خواهند رفت. این هفته به دلخواه شاهد تقابل مربیان استقلال خواهیم بود علاوه بر بازی صنعت نفت و گل گهر، در بازی استقلال و نساجی، فولاد و هواداران و حتی بازی آلومینیوم اراک و مسجد سلیمان. نفت، تقابل استقلال را خواهیم دید.

هنوز نمی توان تحلیل خاصی از جدول رده بندی لیگ برتر داشت و ممکن است چند هفته دیگر زمان ببرد تا مدعیان مشخص شوند، اما تیم های مبارز و پرطرفدار به خوبی می دانند که برای قهرمانی باید امتیازات مهمی را در در این هفته ها در بسیاری از دوره های قبلی لیگ برتر، تیمی که نیم فصل اول را به دست آورده بود، در پایان فصل نیز قهرمان شد. در همان لیگ بیستم از حدود هفته هجدهم مشخص شد که پرسپولیس و سپاهان مدعیان اصلی قهرمانی هستند و جام را به تیم دیگری نمی دهند. امسال مدعیان لیگ سنتی باید در نیم فصل اول تعطیل شوند و … در شرایطی که جمعه بسیار سردی از نظر آب و هوایی در سراسر کشور داریم، تنور مسابقات لیگ می تواند با چندین بحران گرم شود. مسابقات. همانطور که می دانید دربی حساس پایتخت سیزدهم هازارد را پیش رو داریم و پرسپولیس و استقلال باید کم کم خود را برای دیداری آماده کنند که حدود دو هفته دیگر برگزار می شود و همه نگاه ها به آن دوخته شده است.

دیدگاهتان را بنویسید