صدای بلندگوی مدرسه کنترل می شود

یکی از شهروندان اذعان داشت: صداهای ایجاد شده از بلندگوهای مدارس می تواند برای خانواده هایی که افراد بیمار یا سالمند در مدارس دارند مشکل ایجاد کند.

این شهروندان با بیان اینکه صدای ایجاد شده باید کنترل شود، اظهار داشتند: سیستم صوتی باید در خود مدرسه پخش شود تا مشکلی برای ساکنین اطراف ایجاد نشود.

وی در پایان افزود: این سوال به دلایل مختلفی از مدیران مدارس مطرح شده است، اما همچنان صدای بلندی از بلندگوهای مدارس به گوش می رسد.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویار احمد در این خصوص در گفت و گو با صبح زاگرس گفت: جلسات انجمن های اولیا و مربیان برگزار می شود و مطالبات خانواده ها و شهروندان در این جلسات مطرح و بررسی می شود.

وی با بیان اینکه از طریق فرمانداران شهرستان ها این موضوع در گروه های مختلف برای رسیدگی به مطالبات مردم پررنگ می شود گفت: تلاش می شود صدا در خود مدارس پخش شود.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مدیران برای توجه به درخواست های شهروندان در مجاورت مدارس استرس دارند، گفت: پخش صدای سرود و صوت قرآن حدود 5 دقیقه زمان می برد، اما این امکان وجود دارد که شهروند به دلیل بیماری یا مشکل خاصی از کار بیفتد که باعث ایجاد مشکلاتی برای وی می شود.

وی گفت: از مدیران مدارس درخواست می شود برای جلوگیری از صدای زیاد و ایجاد مشکل برای شهروندان، صدای بلندگوها را کاهش دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید