صدای «سلام فرمانده» گیلانی طوفانی در دنیا به پا کرد/ خطر آسیب اجتماعی برای سودجویان و گروه های تقلید

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرهنگ احمدرضا منصوری معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان در اختتامیه اولین جشنواره سرود فجر استان گیلان در تالار مرکزی رشت با اشاره به مقوله هنر خطاب به نوجوانان و جوانان وارد عرصه هنر: تضعیف روح و تنها برای تقویت بدن، این بدن به رذائل اخلاقی پناه می برد تا آنجا که نماد انسان کم می شود، اما اگر روح تقویت شود بدن را تا سرحد جهان شدن می رساند. کسب فضایل اخلاقی

وی با اشاره به فلسفه عبارت «شهادت هنر خلق خداست»، تصریح کرد: مردان خدا به مرز هنر شهادت رسیده اند. شهادت هنری است که در آن رقابت بین جوانان، نوجوانان و سالمندان ایجاد می شود. شنیده اید که نوجوان 14 ساله اسیر دشمن و دشمن می گوید: «آیا خمینی سن سربازی را کم کرد! با وقار می گوید: «خمینی سن عشق را کم کرده است.

معاون هماهنگی قدس گیلان خطاب به نوجوانان و جوانان این حوزه گفت: شما امروز عاشق دین و روستا هستید و آنچه بر جسم و روح تأثیر می گذارد هنری است که با بینایی، شنوایی و روش های مختلف تأثیرگذار باشد. «هنر تأثیر زیادی بر روح و اندیشه دارد.

منشوری ادامه داد: اگر فردی هنر نویسندگی داشته باشد و انقلابی و تأثیرگذار باشد، دشمن به دنبال شکستن قلم اوست. اگر خوب بخواند و راهش راه انقلاب باشد، دشمن می خواهد صدایش را خفه کند.

معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی گیلان قدس با بیان اینکه باید به این نکته توجه کنیم که دشمن به طرق مختلف تلاش می کند هنرمندان را خلع ید، تحریف و ناامید کند، گفت: از مسئولان می خواهد نقشه و نقشه دشمن را بدانند و بر خلاف او عمل کنند. .، چون هنر راه های خاص خود را دارد.


خطر آسیب اجتماعی برای گروه های منفعت طلب و مقلد

وی ادامه داد: ما با دشمنان خارجی مشکلی نداریم، همانطور که امام ما فرمودند، آنها هیچ غلطی نمی توانند بکنند، اما ما گرفتار گروهی در جامعه هستیم، گروهی از اقتصاددانان منفعت طلب که کمبودهای زیادی دارند، همه چیز را با شخصی می سنجند. علاقه و دسته دوم دوستان نادان و مقلد و متظاهر که بیشتر مطالب خود را از ضد انقلاب و تندروها دریافت می کنند باید مراقب این دو گروه باشند که اگر وارد شوند به ما آسیب می زند.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان در تشریح مفهوم «هنر» گفت: آنچه در روح تأثیر می گذارد اگر مثبت باشد هنر است. . زیبایی گاهی در خلق یک اثر نوشتاری یا خواندنی یا در راه شهادت است، گاهی در انتظار وقوع آن است. این اثر در راستای هنر انقلابی و مقاومت در برابر فشار دشمن است.

منشوری گفت: هنرمند برای کار و هنر خود عشق، تعهد و تعهد می آورد که اگر در راه خدا باشد هنر محسوب می شود.

وی با تاکید بر اینکه هنر هنرمند عشق ورزیدن، قدردانی از ارزش ها، زیبایی و برانگیختن عشق به دوست و حسادت به دشمن است، گفت: این همان هنر انقلابی است که ما انتظار داریم. هنر یک عمل مقدس و هنری است که از طریق این عمل تا زمانی که از حافظه الهی آغشته باشد و از غذای اصلی خارج نشود مقدس می شود.

معاون هماهنگ کننده نیروی قدس سپاه با اشاره به تأثیر ماندگار «سلام فرمانده» گفت: صدای «سلام فرمانده» از گیلان در دنیا طوفانی به پا کرده و ماندگارند. و به میانجیگری در هنر روی آوردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید