صدها نفر باید بمیرند تا رهبران اروپایی واکنش نشان دهند!


ساعت: 05:24
تاریخ انتشار: 1401/01/16
کد خبر: 1819603

زلنسکی در سخنرانی خود بار دیگر کشورهای غربی را با شدیدترین انتقادها خطاب کرد و گفت: آیا واقعاً صدها نفر از مردم ما باید در بدترین شرایط بمیرند تا بالاخره برخی از رهبران اروپایی بفهمند؟

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش گاردین، ولادیمیر زلینسکی، رئیس‌جمهور اوکراین درباره کمک‌های نظامی به کشورش گفت: «اگر قبلاً به آنچه نیاز داشتیم می‌رسیدیم، می‌توانستیم هزاران نفر را نجات دهیم».

او گفت: «اکنون سال 2022 است. و ابزارهای ما بسیار بزرگتر از ابزارهایی هستند که نازی ها پس از جنگ جهانی دوم امتحان کردند.

رئیس جمهور اوکراین نیز خطاب به رهبران غربی از آنچه به تعویق افتادن غرب در برابر روسیه یاد کرد انتقاد کرد. زلنسکی گفت: «مایلم به واکنش رهبران جهان دموکراتیک به آنچه در بوچا دیدند اشاره کنم. واکنش روسیه به تحریم های قتل عام غیرنظامیان باید بسیار قوی باشد. – اما آیا واقعاً پاسخ ها این گونه بود؟

زلنسکی گفت: «آیا صدها نفر از مردم ما واقعاً باید در بدترین شرایط ممکن بمیرند تا برخی از رهبران اروپایی بالاخره متوجه شوند که دولت روسیه سزاوار بیشترین فشار است؟»

زلنسکی بار دیگر خواستار کمک نظامی بیشتر به اوکراین شد و از کشورهای غربی به دلیل عدم حمایت کافی از اوکراین انتقاد کرد: «اگر قبلاً سلاح‌های مورد نیاز خود را داشتیم، اکنون می‌توانستیم هزاران نفر را نجات دهیم. من شما را سرزنش نمی کنم – من فقط ارتش روسیه را مقصر می دانم. “اما شما می توانید کمک کنید.”

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید