صلح امام حسن (ع) به حفظ دین اسلام کمک کرد. تهدیدی برای جامعه


ساعت: 14:42
تاریخ ارسال: 1301/06/13
کد خبر: 1895007

الهام فتح آبادی گفت: دنیا محوری و عدم یاری امام دو دلیل اصلی صلح امام حسن (ع) بود و امام برای حفظ دین مجبور به صلح شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ الهام فتح آبادی کارشناس مذهبی در گفت و گو با خبرنگار « تیتریک » گفت: امام حسن (ع) مهم ترین اهل بیت (ع) است و در روایات زیادی به این موضوع اشاره شده و همین بس که یک فقیر شخصی نزد امام آمد و درخواست کمک کرد و امام هر چه داشت به این یتیم داد و چیزی نمانده بود که پیامبر آن روز را خرج کند.

وی ادامه داد: بنی امیه در دوران انحراف امام حسن (ع) می خواستند اسلام را با تقسیم، انحصار فردی و قبیله ای، سلطنتی، حکومت بی دینی اما با شعار دینی نابود کنند.

فتح آبادی افزود: امام حسن (ع) نگذاشت اسلام ناب محمدی وارد مجرای انحراف شود.

این کارشناس تصریح کرد: نگاه انقلابی امام حسن (علیه السلام) چهره زشت جریان انحرافی به ویژه بنی امیه را آشکار کرد و بعد از صلح می بینیم که امام حسین (ع) از اقدامات انقلابی خود برای حفظ اسلام و در نتیجه همه عزیزان استفاده کرد. به میدان جنگ آورده شدند.

فتح آبادی ادامه داد: جوانان باید از امام حسن (ع) درس حمایت از اسلام را در برابر طوفان های زمان بیاموزند زیرا دشمن در هجمه های رسانه ای سعی در تضعیف ایمان دارد.

وی افزود: امام حسن (ع) برای پاسداری از اسلام آبروی خود را فدا کرد و هرگز زیر بار ذلت نرفت و امروز بر عهده ماست که پرچمدار اسلام تا آخر عمر باشیم تا این پرچم به دست صاحب حقش امام زمان برسد. (مانند.).”

این کارشناس تاکید می کند: سکولاریسم و ​​عدم کمک امام دو دلیل اصلی صلح امام حسن (ع) بود و امام برای حفظ دین مجبور به صلح شد.

فتح آبادی ادامه داد: امروز نیز در عصر امتحان ظهور منجی عالم بشریت هستیم، دعا کنید زمینی بودن ما امام را فراموش نکند، زیرا برخی آنقدر در دنیا غرق شده اند که فراموش کرده اند دنیا محل گذر است .

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: جهان محوری برخی افراد و برخی مسئولان خطری جدی است که امروز جامعه ما را تهدید می کند چرا که یکی از مهم ترین عوامل سکوت و آرامش برخی از ائمه جماعات نبود دوست و همدلی بود. عدم ارتباط مردم

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید