صنعت خودرو در ایران از نظر کیفیت و قیمت روند خوبی ندارد/ بیش از گذشته به ایمنی خودرو اهمیت می دهیم

ساعت: 16:39
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۱
کد خبر: 1802272

سیدرضا فاطمی امین گفت: باید مراقب ایمنی و کیفیت خودروها باشیم و متاسفانه صنعت خودرو در ایران در سال های اخیر از نظر کیفیت و قیمت روند خوبی نداشته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از رهیاب سید رضا فاطمی امین، امروز در حاشیه بازدید از خودروهای راهداری در محور بهبهان – اهواز گفت: امروز از خودروهای آسیب دیده در این حادثه بازدید کردم و از تصادف دلخراش ابراز تأسف می کنم. که اتفاق افتاد».

وی افزود: در این تصادف 58 خودرو آسیب دیدند که 17 خودرو دارای ایربگ بودند. شما باید بررسی کنید که چه تعداد از این خودروها کیسه هوا داشتند، کیسه هوای آنها نیز گنجانده شده است. چون معمولا ناآگاهی وجود دارد و در برخی خودروها ایربگ خاموش است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه فقط ایربگ خودرو باز است، گفت: باید مراقب ایمنی و کیفیت خودرو و متأسفانه صنعت خودروسازی ایران در سال های اخیر از نظر ایمنی بیشتر باشیم. کیفیت و بدون قیمت

فاطمی امین با اشاره به یکی از اولویت های وزارت صمت گفت: در وزارت صمت بر افزایش تولید خودرو و تعادل قیمت و کیفیت قابل قبول خودروها تاکید ویژه داریم.

وی گفت: مکاتباتی با وزیر راه و شهرسازی در خصوص تصادف جاده ای بهبهان – اهواز انجام شده تا کمیسیون ایمنی راه ها با توجه به حجم زیاد خودروها و علل تصادف، حادثه جاده ای را به دقت بررسی کند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه بیش از گذشته به ایمنی خودروها توجه خواهیم کرد، گفت: یکی از دلایل این حادثه به کیفیت خودروها مربوط می شود؛ خودروهای سواری و خودروهای سواری با خودروهای سواری روبه رو هستند. قطعا این موضوع را برای بررسی و پیگیری تخلفات ادامه خواهیم داد.

به گزارش رهیاب امروز، وزیر صنعت، تجارت و معدن در دومین روز از سفر خود به استان خوزستان از حادثه رانندگی بهبهان – اهواز و پالایشگاه گاز بیدبلند بهبهان بازدید کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید