ضرر حجاب زنان فقط برای خودشان نیست/ اعمال مخرب


ساعت: 11:49
تاریخ انتشار: 1401/05/14
کد خبر: 1887984

زهرا سلطانی گفت: ضرر حجاب ابتدا به خود شخص برمی گردد زیرا وارد رقابت نمایش گرایی می شود، دنیایی که پایانی ندارد و او را به سمت تباهی می کشاند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ زهرا سلطانی کارشناس مسائل اجتماعی در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: گشاد حجاب در جامعه به سمت بد حجاب رفته و این معضل آسیب هایی را به همراه دارد.

وی ادامه داد: بدحجابی، رعایت نکردن حجاب اسلامی نیست، بلکه پوششی است که موجب افزایش عرضه جنسی در انسان و افزایش حس جنسی در جامعه شود.

این کارشناس افزود: ضرر حجاب ابتدا به خود شخص برمی گردد زیرا وارد مسابقه نمایشی می شود، دنیایی که پایانی ندارد و او را به سمت نابودی می کشاند.

سلطانی تصریح کرد: دایره نمایش به خصوص امروزه در عصر دیجیتال با ظهور شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام به قدری گسترده شده است که فرد برای لایک و کامنت بیشتر آماده انجام هر گونه جراحی زیبایی و پوشیدن هر لباسی است.

وی با بیان اینکه کاهش لایک باعث از بین رفتن عزت نفس برخی از زنان محجبه می شود، اظهار داشت: این بی شرمی تا زمانی ادامه دارد که فرد کاملا تابع رسانه ها شود و در نهایت به دلیل اینکه نمی تواند تمام خواسته های جامعه را برآورده کند، در صورتی که نکند. عمل کند، از بیماری روانی رنج خواهد برد.

این کارشناس با اشاره به اینکه حجاب بهترین حریم برای زنان است، ادامه داد: حجاب با حفظ جایگاه زنان، آسیب های اجتماعی را کاهش می دهد و بنیان خانواده را استحکام می بخشد.

سلطانی اضافه کرد: یکی دیگر از پیامدهای حجاب افزایش تحریکات جنسی و بلوغ زودرس در جامعه است چرا که فرد از نظر فکری توانایی تشکیل خانواده را ندارد اما نیاز جنسی منجر به ازدواج می شود.

وی تاکید کرد: بلوغ زودرس آمار طلاق را در جامعه افزایش می دهد زیرا فرد از بلوغ فکری برای تشکیل خانواده برخوردار نیست و به دلیل نیاز جنسی ازدواج می کند و پس از چندین بار اختلاف بین زوجین آشکار می شود و منجر به طلاق می شود.

این کارشناس در پایان خاطرنشان کرد: اولین آسیب حجاب به خود فرد و خانواده او وارد می شود و بعد جامعه را تحت تاثیر قرار می دهد و کشور را تحت تاثیر قرار می دهد، بنابراین زنان بی حجاب فکر نکنند که صرفا برای خود در هنگام انتخاب این نوع حجاب آسیب می رسانند

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید