ضرورت ایجاد تحول در بخش کشاورزی با اجرای الگوی کشت/ ملت ایران اجازه ناآرامی و آسیب به امنیت کشور را نخواهد داد.


ساعت: 16:38
تاریخ انتشار: 1301/07/22
کد خبر: 1903263

آیت الله دری نجف آبادی گفت: ملت ایران همچون گذشته در برابر توطئه های دشمنان و نقشه های شوم آنان ایستادگی و مقاومت می کند و اجازه طغیان و لطمه زدن به امنیت کشور را نخواهد داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش دیار آفتاب؛ آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در خطبه های این هفته نماز سیاسی جمعه اراک که در مصلی این شهر برگزار شد، به اهمیت رعایت تقوا اشاره کرد. و نظم در همه اقشار جامعه است و گفت: امور جامعه باید در نظم و انضباط کامل باشد و هر جامعه ای که تقوا و انضباط در آن حاکم باشد می تواند به موفقیت های بزرگی دست یابد.

وی با بیان اینکه پیامبر اکرم (ص) مظهر رحمت و رحمت جهانیان است، افزود: حضرت محمد مصطفی (ص) علم و حقایق ناب را در اختیار بشر قرار داد و این ایام فرصت خوبی است تا شما از وجود پیامبر سرشار بهره مند شوید. با احسان و برکت. اکرم (م.ن) است

آیت الله دری نجف آبادی گفت: پیامبر اکرم (ص) با نشر دین مبین اسلام که دین رحمت، مهربانی و جوانمردی است، راه برکت و رحمت را برای بشریت هموار کرد و دین مبین اسلام دین اخلاق، تقوا است. و سفارش دهید

وی با اشاره به اینکه دین مبین اسلام برای انسان سازی و پیشرفت و تکامل بشر آمده است، گفت: مصونیت، فحشا و بی خدایی مورد تایید دین مبین اسلام نیست، اما امروز غربی ها و جبهه استکبار به دنبال هرج و مرج و مطابقت هستند. با اهداف آنها.” او از هر ابزاری استفاده می کند.

امام جمعه اراک با تاکید بر اینکه خانواده محور حرکت و پیشرفت انسان در اسلام است افزود: خانواده بزرگترین سرمایه است و پیشرفت جامعه در گرو تحکیم بنیان خانواده در ابعاد مختلف است و ما به این افتخار می کنیم که در دین اسلام به مسئله خانواده توجه ویژه ای دارد

وی با اشاره به ضربه خوردن به دشمنان ملت ایران و ملت اسلامی گفت: در یک ماه گذشته و پس از سفر رئیس جمهور به نیویورک و بازگشایی مدارس و دانشگاه ها، دشمنان برای تضعیف امنیت کشور برنامه ریزی کردند. که خوشبختانه با هوشیاری ملت نقشه های شوم آنها برملا شد.

آیت الله دری نجف آبادی با تاکید بر اینکه نظام اسلامی مبتنی بر ولایت و مردم سالاری است و با حضور مردم در کشور پیشرفت ها و دستاوردهای بزرگی داشته است، گفت: رمز پیروزی ها و موفقیت های ملت ایران در گام دوم اطاعت است. به ولایت و حفظ، وحدت در همه بخش ها است و همه باید به این موضوع توجه کنند.

وی تاکید کرد: ملت ایران مانند گذشته در برابر توطئه های دشمنان و نقشه های شوم آنان ایستادگی و مقاومت خواهد کرد و اجازه ناآرامی و آسیب به امنیت کشور را نخواهد داد.

امام جمعه اراک با محکومیت اغتشاشات خیابانی گفت: اهانت به مقدسات و تجاوز به شئونات و شئونات اسلامی و انقلابی خیانت به آرمان شهداست و همه باید هوشیار و عاقل باشند.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا و رهنمودهای مقام معظم رهبری در اوج قدرت قرار دارد، گفت: امنیت پایدار زمینه ساز توسعه و پیشرفت همه جانبه است، بنابراین حفظ امنیت و آرامش جامعه یکی از مهمترین چیزهاست و همه باید رسالت خود را به خوبی انجام دهند.

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به کاهش بارندگی و لزوم مدیریت صحیح در تولید محصولات کشاورزی و بهره وری مناسب آب، تصریح کرد: اولویت های کشت محصول باید توسط کارشناسان ارائه شود تا تحولی در بخش کشاورزی ایجاد شود. از طریق اجرای الگوی کشت

وی افزود: استان مرکزی در زمینه کشت گندم، جو و کلزا، استفاده از خاک، مصرف آب، مصرف کود و سم و غیره دارای پتانسیل بالایی است. باید با نهایت دقت انجام شود و امیدواریم بتوانیم مدل کشت در این بخش را تغییر دهیم و با برنامه تولید 130 میلیون تنی را در کشور افزایش دهیم تا در سال اول برنامه افزایش 30 تولیدی داشته باشیم. میلیون تن محصول و قطعاً از این طریق می توان به تحول در بخش کشاورزی دست یافت.

امام جمعه اراک با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امیدواریم مجمع تشخیص مصلحت نظام و قوای سه گانه با نگاه تحول آفرین برای تحقق منویات مقام معظم رهبری تلاش کنند. “

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید