ضرورت ایجاد محتوای هدفمند متناسب با اکوسیستم/فضای مجازی مازندران رکن فرهنگی است.

ساعت: 14:21
تاریخ انتشار: 14/08/1400
کد خبر: 1781753

سیاواس مسلمی گفت: هدف ما در رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج شناسایی نخبگان فضای مجازی بود تا بتوانند به صورت هدفمند ناهنجاری ها را در حوزه ناهنجاری ها شناسایی و تولید کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، سردار سیاوش مسلمی پنجشنبه شب در سومین رویداد تخصصی تولید محتوا ویژه فعالان فضای مجازی بسیج (مسجد بقیع الاعظم (ع) ساری) که همزمان با سراسر کشور در حال برگزاری است، حضور یافت. با اعضا تیم های شرکت کننده در این مسابقات تخصصی رسانه ای از تلاش ها و دغدغه های آنان در این حوزه مهم تفکر و جریان سازی اجتماعی قدردانی کردند.

وی افزود: این مسابقات در سه موضوع بازی تلفن همراه، اپلیکیشن و انیمیشن در استان مازندران برگزار می شود.

فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: چند تن از برادران و خواهران دست اندرکار این دوره از تولید محتوا که برای رقابت با موضوع خاص این استان حضور دارند.

مسلم ادامه داد: مضامین رویداد ویژه استان ها در کشور و مازندران با دو موضوع اصلی انتخاب شد که نمونه هایی از موضوعات فرهنگی است؛ موضوعی که در این مراسم برگزار می شود. او درنگ می کند.

وی گفت: اولین موضوع گردشگری کمال است که استان های عزیز ما بدانند مازندران یک قطب گردشگری است و در مقاطع مختلف هموطنان به این استان سرسبز و علوی سفر می کنند.

فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: باید فضایی را برای جوانان عزیز فراهم کنیم تا اپلیکیشن های فضای مجازی برای گردشگری، تعالی و تعالی طراحی کنند.

مسلم افزود: نمونه هایی در زمینه ناهنجاری های فرهنگی; مشکل سگ های گردشی امروز مازندران در مقایسه با سایر استان های کشور شاید به دلیل حضور برخی گردشگران متاثر از فرهنگ بیگانه بیشتر به چشم بیاید.

وی گفت: قبلاً یک ضد هنجار و ناهنجاری محسوب می شد، اما متأسفانه امروز تبدیل به عرف شده است و می خواستید به فقه و مبانی شرعی که ممنوعیت نگهداری سگ در منازل است اشاره کنید. “

فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: انسان در طول تاریخ همیشه پاسدار بوده و ایرادی ندارد، اما آنچه امروز با آن مواجه هستیم و به جای هنجار، ضد هنجار معرفی می کنیم این است که او گاهی کودکی را به خود می گرفت. خانواده.

مسلمی بیان کرد: امروز برخی سگ ها را جایگزین فرزندان خود کرده و به آنها وابسته می شوند که باید بتوانیم از طریق جوانان سایبری از طریق جوانان نخبه به مردم در قالب انیمیشن نشان دهیم.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم این مراسم که توسط فضای مجازی سپاه کربلای مازندران در حال برگزاری است تداوم و گسترش یابد.

فرمانده سپاه کربلای مازندران افزود: یکی از اهدافی که در این رویداد سرمایه گذاری کرده ایم و بر آن تاکید داریم، شناسایی نخبگان فضای مجازی و محتوایی است تا بتوانند به صورت هدفمند و هوشمند آنچه در حوزه ناهنجاری ها وجود دارد برنامه ریزی کنند.

مسلم افزود: امروز دشمن سعی دارد از قشر فرهیخته ما در تولید محتوا بهره ببرد و در اینجا یکی از اهداف برگزاری این رویداد شناسایی نخبگان ارزشمند، دغدغه مند و انقلابی است تا بتوانیم محتوای مناسب و متناسب با اکوسیستم مازندران طراحی کنیم. “

گفتنی است این رویداد بزرگ ملی از روز چهارشنبه 12 آبان ماه 1400 با حضور فعالان و نخبگان بسیجی عرصه رسانه سراسر کشور با موضوعات طراحی بازی موبایل، طراحی نرم افزار، انیمیشن و انیمیشن آغاز شد. تیم های برتر در مسجد بقیه الله الاعظم ساری برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید