ضرورت تبیین عنوان نام سال در حوزه اقدام / حل مسئله با اولویت بندی بیانات رهبری در حوزه های مختلف


ساعت: 10:20
تاریخ انتشار: 1401/01/16
کد خبر: 1819613

مولوی یونس چاهانی گفت: اگر بیانات رهبر فرزانه انقلاب را در عرصه های مختلف کاری و زندگی خود قرار دهیم بر همه مشکلات فائق خواهیم آمد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مولوی عبیدالله شاهیکی در گفتگو با راه آرمان؛ وی با بیان اینکه محور تعیین عنوان سال از سوی سرآمدان حوزه اشتغال انتخاب شده است، گفت: اشتغال موضوع بسیار مهمی است که امروزه بسیاری از جوانان را به هیجان می آورد.

جمعه اهل سنت از قطعه نگین کویر فهرج با تاکید بر اینکه با تلاش و کوشش مشکلات پیش رو حل می شود، گفت: امیدواریم تبیین نام سال به درستی انجام شود.

وی گفت: من انتقادی به دولت های قبلی ندارم. اما در جاهایی دیدیم که انجام کار مثل عکس گرفتن و بریدن روبان بود و نتیجه مشخص نبود.

لزوم تبیین عنوان سال در حوزه عمل

مولوی شاهیکی گفت: امیدواریم همانطور که رهبر معظم انقلاب تاکید کردند شعار سال بر سر زبان ها بیفتد و اقدامات لازم در این زمینه انجام شود تا ملت احساس امید کند و آنچه دشمنان می خواهند نباشد. برآورده شود.»

امام جمعه اهل سنت نگین کویر فهرج ادامه داد: هدف دشمن این است که هر روز شاهد شکست ملت ایران باشیم و از این رو باید با اقدامات خود دشمن را شکست دهیم.

مولوی یونس چاهانی در گفتگو با راه آرمان; وی گفت: ملت ایران در سال‌های اخیر همواره مشکلاتی داشته و دشمنان تلاش کرده‌اند آن سال‌ها را برای همه ما تلخ کنند. اما در عمل موفق شدیم.

در روز جمعه اهل سنت، امام جماعت منطقه رامشک شهرستان کلا گنجه با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب هر ساله در آغاز سال در مورد مردم ایران و جهان اسلام و ملت های جهان صحبت می کنند، گفت: گفت: شکستی بیگانه و مغرور بود.

غلبه بر مشکلات با اولویت بندی بیانیه های رهبری در زمینه های مختلف

وی گفت: جمهوری اسلامی ایران با حضور دانشمندان خود تا حد زیادی بر مشکلات کرونا فائق آمده و توانسته ایم بر فشارهای خارجی نیز غلبه کنیم.

مولوی چاهانی گفت: محور دیگر رهبر فرزانه انقلاب توجه به معیشت و اقتصاد و رفع مشکلات این حوزه بود.

امام جمعه اهل سنت منطقه رامشک شهرستان کلا گنجه با تاکید بر اینکه مشکلات باعث تکامل، رشد و توسعه زندگی بشر شده است، گفت: مقام معظم رهبری طی چند سال اخیر عناوین سال را در تولیدات تعیین کرده اند. “

وی با بیان اینکه اگر بیانات رهبر فرزانه انقلاب را در عرصه های مختلف سرلوحه کار و زندگی خود قرار دهیم بر همه مشکلات فائق خواهیم آمد، خاطرنشان کرد: با وجود همه مشکلاتی که در کشور وجود دارد، این ملت سربلند ایستاده است و ملت ایران، این نظام که با خون شهدا حفظ خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید