ضرورت تسریع در واکسیناسیون دوز سوم کرونا در مازندران/ استانداران باید کارساز باشند

ساعت: 11:25
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1795404

سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استاندار مازندران تاکید کرد؛

علی شیرازی از دستور استاندار مازندران برای تسریع در نوبت سوم واکسیناسیون و رعایت پروتکل های بهداشتی برای مقابله با سویه امیکرون در استان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، علی شیرازی صبح امروز در جلسه ستاد استانی مقابله با تاج و تخت مازندران با تاکید بر اینکه با توجه به مواردی که رئیس جمهور در ستاد ملی تاج و تخت اعلام کرده است، نسخه الکترونیکی براساس تکلیف قانونی اعمال شود. و استثنائات آن به ویژه برای تسریع در مبارزه با بیماری عروق کرونر قلب باید توسط کمیته شناسایی و گزارش شود. از این رو استان ها صلاحیت ارائه خدمات در قالب نسخه های فیزیکی و هرگونه ارائه خدمات پزشکی را بر اساس قانون ندارند. در نسخه الکترونیکی می باشد.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران گفت: دستگاه های خدمات رسان باید توجه ویژه ای به ارائه خدمات به کادر درمانی در بیمارستان ها داشته باشند تا شاهد افزایش خدمات در این مراکز باشیم.
شیرازی افزود: 81 درصد دوز اول و 73 درصد نوبت دوم در مازندران تزریق شده است که برای ایجاد ایمنی لازم این رقم باید به 80 درصد برسد.
وی با بیان اینکه کارشناسان حوزه مبارزه با کرونا همچنان بر پیشگیری اصرار دارند، خاطرنشان کرد: این مهم منوط به رعایت پروتکل‌های بهداشتی است و باید در جلسات اجتماع به حداقل برسد و از همه مراسم‌ها فاصله گرفته شود. پیشگیری اجتماعی باید با دقت انجام شود زیرا پیشگیری ارزان ترین راه برای افراد جامعه برای جلوگیری از شیوع این ویروس شوم است و با پیشگیری و تزریق دوز سوم کرونا می توان از شیوع فاز ششم کرونا در کشور جلوگیری کرد. استان.
این مقام مسئول با تاکید بر اجرای دستور استاندار برای مقابله با سویه جدید کرونا، از اعضای ستاد مبارزه با کرونا استان به ویژه فرمانداران خواست تا آخرین لحظه ای که بار مسئولیت را به دوش می کشند، برای حفظ سلامت مردم از تلاش فروگذار نکنند.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران با دستور استاندار در راستای تسریع در نوبت سوم واکسیناسیون و رعایت پروتکل های بهداشتی برای مقابله با کشور امیکرون که در استان تاکید کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید