طرح تفصیلی شهرضا پس از سال ها بلاتکلیفی رونمایی شد

با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان ؛

با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان و مدیرکل دفتر فنی استانداری و مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری، طرح تفصیلی شهرضا پس از سال ها بلاتکلیفی رونمایی و ابلاغ شد.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، مهران زینلیان در آیین ابلاغ و رونمایی «طرح تفصیلی شهرضا» ضمن محکوم کردن جنایت‌های رژیم صهیونسیتی علیه مردم فلسطین، گفت: این طرح با همت مجموعه‌ای از دستگاه‌های مختلف بویژه فرمانداری شهرستان شهرضا، اداره کل راه و شهرسازی استان و دفتر فنی استانداری پس از چند سال بلاتکلیفی ابلاغ شد.

وی با اشاره به اینکه طرح تفصیلی شهرضا با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد تومان، ابلاغ شد ادامه داد: با ابلاغ این طرح مشکل بیش از یکهزار و ۷۰۰ نفر از شهروندان شهرضا در امور شهری رفع خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان بیان کرد: باوجود طرح‌های بالادستی از جمله طرح‌های تفصیلی ، امکان پاسخگویی استعلام به بسیاری از دستگاه‌های اجرایی محقق و هر گونه تخطی از این طرح تخلف محسوب می‌شود.

زینلیان ضمن اشاره به اینکه ابلاغ طرح تفصیلی برای شهرها حیاتی است، افزود: در این طرح توجه ویژه به هویت تاریخی شهرضا به لحاظ بافت تاریخی، بازار سنتی و طرح‌های گردشگری مد نظر قرار گرفته و امیدواریم باتوجه ویژه به این طرح زمینه بسیاری از امور جهت رفاه حال شهروندان شهرضا فراهم شود.

وی ضمن اشاره به الحاق ۱۲۵ هکتار به شهرضا، اظهار کرد: با این طرح قریب به ۵ درصد به مساحت شهرضا افزوده خواهد شد که دستاورد بسیار بزرگی است که با همت همه مسئولان حاصل شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: در این طرح بافت فرسوده، شبکه معابر، ترافیک و … بعنوان مشکلات اساسی شهرستان شهرضا دیده شده است.

زینلیان گفت: در محلاتی که به محدوده شهر افزوده می‌شود سرانه‌های آموزشی، بهداشت و درمان، فضای سبز و ورزشی نیز پیش‌بینی شده است.



آیا این خبر مفید بود؟


دیدگاهتان را بنویسید