طرح جمع آوری آب های سطحی مینوداش در ایستگاه آبرسانی


ساعت: 11:06
تاریخ ارسال: 06/10/1401
کد خبر: 1894306

سید علیرضا نریمانی گفت: برای اولین بار پس از 10 سال با موافقت اعضای شورا به مدت سه ماه بررسی آب شیرین انجام دادیم که پس از تایید نهایی برای تامین اعتبار به استان ارجاع شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید علیرضا نریمانی شهردار مینودشت در گفتگو با خبرنگار ما از گلستان در خصوص عملکرد یک ساله شورا و شهرداری مینودشت اظهار داشت: اهداف مهم اعضای ششمین دوره شورا و شهرداری این است که توزیع ثروت و عدالت در تمام نقاط شهر.


احداث پارک گل در 20 متری ساحل

وی در ادامه افزود: از سوی دیگر شورا پس از روی کار آمدن دولت مردمی عزم بیشتری برای تحقق این هدف پیدا کرد. بنابراین اولین اقدام شورا برای رفاه مردم، احداث پارک گل در 20 متری ساحل بود که به مساحت 1500 متر مربع ساخته شد.

نریمانی ادامه داد: اکنون این پارک به مکانی برای تفریح، استراحت و اوقات خوشی برای شهروندان به ویژه بانوان تبدیل شده است. امکانات و نورپردازی در پارک نصب شد و در عین حال مشکلات جدولی در این مکان وجود داشت که برطرف شد.

وی در خصوص سایر اقدامات شهرستانی خاطرنشان کرد: 3 هزار متر آسفالت جاده برای یک سال خدمت با هزینه ای بالغ بر 5 میلیارد تومان انجام شد. از دیگر اقدامات می توان به احداث 3000 متر جدول راه، سطح راه، فرش موزاییک در جاده، زیرسازی راه، روشنایی جاده و پارک، روشنایی بلوار امام زمان (عج) اشاره کرد.

شهردار مینودشت از تامین روشنایی بلوار الغدیر و جاده سلامت خبر داد و گفت: یک دستگاه تراکتور برای شهرداری خریداری شد و در این مدت حقوق و مقرری کارکنان شهرداری به موقع پرداخت شد.

به گفته وی؛ با اقدام بعدی اعضای شورا سیستم صوتی در پارک مرکزی نصب شد و در این مکان بانوان از ساعت 18 الی 8 به ژیمناستیک صبحگاهی می پردازند. این سیستم صوتی به زودی در پارک های دیگر نیز نصب خواهد شد.

نریمانی از بهسازی میدان الزهرا و میدان مرکزی خبر داد و افزود: میدان مرکزی در حال بهسازی است، سعی کردیم با این تغییر از بار ترافیکی اطراف میدان بکاهیم.

وی افزود: فاز اول توسعه محوطه پارک لاله ها که 8 هزار متر است به زودی آغاز می شود و در انتهای پارک پل عابر پیاده احداث می شود تا شهروندان بتوانند به راحتی در مسیر تردد کنند.


تکمیل مطالعات آب های سطحی شهرستان مینودشت/ شرط اجرای طرح مشروط به تزریق اعتبار شد.

نریمانی تصریح کرد: کار تکمیل ساختمان جدید آتش نشانی پس از 5 سال توقف به زودی به پایان می رسد. در چند منطقه از شهر در حال احداث کانال هستیم و برای اولین بار پس از 10 سال با موافقت اعضای شورا بررسی آبهای ستی را به مدت سه ماه انجام دادیم که پس از تصویب نهایی ارجاع شد. به استان جهت تامین اعتبار

وی از اقدامات رفاهی مسکن مهر خبر داد و افزود: 3575 مترمربع زمین توسط اداره راه و شهرسازی برای احداث پارک انجام شده و هم اکنون عملیات اجرایی آن آغاز شده و امیدواریم به زودی به اتمام برسد.

شهردار مینودشت گفت: در مواری به شهرداری انتقاد شد که چرا بهسازی میدان مرکزی از ماه محرم آغاز شد. پس از سه نوبت مناقصه یکی از پیمانکاران اعلام آمادگی کرد که باعث به تعویق افتادن ارتقاء شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید