عدم قطعیت طرح جمع آوری آب های سطحی 2018


ساعت: 11:35
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۷
کد خبر: 1890776

خجت الاسلام عشوری با بیان اینکه شهردار مشهد به عنوان یکی از نقاط اصلی حاشیه شهر مشهد در دسترس مردم اسماعیل آباد نیست، گفت: برای اجرای طرح های زودبازده در هر محله از شهرک 10 میلیارد تومان در نظر گرفته شد. حاشیه شهر مشهد در سال گذشته اما این بودجه هزینه ای برای منطقه اسماعیل آباد است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ خجت الاسلام محمد عاشوری امام جماعت مسجد اسماعیلراآباد مشهد در گفت و گو با صبح توس در خصوص بررسی عملکرد شهردار مشهد اظهار داشت: انتظار می رفت آقای ارجایی شهردار مشهد حداقل حضور، بازدیدها و دیدارهای مردمی را در منطقه اسماعیل آباد به عنوان یکی از نقاط بارز در منطقه داشته باشند. حومه مشهد .

وی افزود: عدم حضور شهردار مشهد در یکی از مهمترین نقاط حاشیه شهر در یک سال اخیر از نکات منفی مدیریت کلانشهر مشهد است.


شهردار مشهد در دسترس ساکنان اسماعیل آباد نیست

این فعال فرهنگی گفت: اگر شهرداران گذشته فعالیت خاصی برای حاشیه شهر نداشتند حداقل در این منطقه حضور پیدا می کردند و با برخی افراد ارتباط نزدیک داشتند.

وی با تاکید بر اهمیت ارتباط نزدیک و گفتگوی صمیمانه با اهالی محله و مسجد اسماعیل آباد، افزود: پس از مواردی مانند بازگشایی بلوار خیام نارضایتی وجود دارد.


عدم اجرای طرح جمع آوری آب های سطحی سال 1377

خجت الاسلام عاشوری گفت: جمع آوری آب های سطحی از سال 1377 تصویب شده است اما عملیات خاصی در این زمینه انجام نشده است تا بار خیابان های مجاور کاهش یابد و مسیر اصلی منطقه اسماعیل آباد در حاشیه شهر مشهد ذکر شده است.

وی افزود: این تعیین جاده اصلی کمک زیادی به ساکنان این محله بزرگ در حاشیه شهر خواهد کرد که با وجود تصویب طرح های مختلف تاکنون اجرایی نشده است.


عدم هزینه 10 میلیاردی پروژه های زودبازده اسماعیل آباد

امام جماعت مسجد اسماعیلراآباد مشهد تصریح کرد: از سازمان نوسازی شهری در سال 1400 برای اجرای طرح های زودبازده در هر محله در حاشیه شهر مشهد حدود 10 میلیارد تومان در نظر گرفته شده که در منطقه 2 شهرداری مشهد هزینه نشده است.

وی افزود: اقدامات انجام شده در حوزه ساخت و ساز در صورتی سطحی است که نیاز به تامین زیرساخت ها در این زمینه باشد، به عنوان مثال همین موضوع جمع آوری آب های سطحی به دلیل برخورد سطحی تحت عنوان کمبود اعتبار به یک معضل اساسی تبدیل شده است. این ولسوالی انجام شد و امروز مردم خواستار آن هستند.


ضرورت ساماندهی زباله گردها و معتادان متجاهر

حجت الاسلام عشوری با بیان اینکه شهردار مشهد به عنوان یکی از نقاط اصلی حاشیه شهر مشهد در دسترس مردم اسماعیل آباد نیست، خاطرنشان کرد: علاوه بر نکات قبلی، جمع آوری و ساماندهی متکدیان و زباله گردها، در دستور کار قرار گرفته است. تحقق برنامه‌های بلندمدت برای جمع‌آوری معتادان متجاهر و خطرناک‌کردن منطقه برای جرم و جنایت باعث رونق این محله می‌شود و سپس با شروع ساخت و ساز و سرمایه‌گذاری، اشتغال‌زایی نیز آغاز می‌شود.

وی افزود: بزرگترین دغدغه امروز در حاشیه شهر مشهد بحث ایجاد امیدواری است که حضور مسئولان در این مناطق می تواند حداقل در این زمینه موثر باشد و همچنین پیگیری برخی اقدامات قابل اجرا در این زمینه است. کمترین قیمت قطعا برای مردم دلگرم کننده خواهد بود لذا لازم است ماموران در مناطق محروم شهرستان حضور و فعالیت پررنگ تری داشته باشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید