طرح شفافیت نباید امنیت کشور را به خطر بیندازد / همه جوانب باید در نظر گرفته شود


ساعت: 13:27
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۳
کد خبر: 1855652

عبدالکریم رجبی گفت: به نیروی شفافیت نیاز است تا جمهوری اسلامی ایران بتواند تصمیمات و سایر مسائل را به مردم اطلاع دهد. اما باید تنظیم و تصمیم گیری شود تا امنیت کشور به خطر نیفتد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ دبیر کارگروه اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با گلستان ما گفت: طرح شفافیت سه قوه طرحی موثر در جمهوری اسلامی ایران است که از بسیاری از اقدامات پشت پرده ای که می تواند به نظام آسیب برساند جلوگیری می کند. کشور؛”

وی افزود: این طرح با تصمیم 290 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به صحن ارائه شد و قطعاً بند به بند در ابعاد مختلف مورد توجه قرار گرفته است و باید توجه داشت که با توجه به اینکه در یک جنگ اقتصادی قرار داریم; بنابراین باید مراقب شفافیت هایی باشیم که هم جنبه اقتصادی و هم امنیتی برای ما دارد.

وی ادامه داد: دسترسی دشمنان به برخی اطلاعات می تواند هرم فشار بر مسئولان و نظام باشد و یا در مواردی منجر به اختلال در زنجیره های اقتصادی برای دور زدن تحریم ها شود که این امر به نفع کشور و مردم نخواهد بود. . . “

سرانجام فرمود: با توجه به تفاسیر ذکر شده; با توجه به برخی مسائل مربوط به امنیت کشور که شفافیت آنها می تواند تهدیدی برای نظام و مردم باشد و موارد مغایر با سیاست های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری؛ بررسی های لازم را انجام دهید و در صورت لزوم تنظیم کنید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید