طرح ملی آموزش امر به معروف و نهی از منکر در مازندران


ساعت: 16:01
تاریخ ارسال: 05/05/1401
کد خبر: 1885956

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر در مازندران اعلام کرد;

مهرداد محمدی با بیان اینکه طرح ملی آموزش امر به معروف و نهی از منکر در استان مازندران برای عموم مردم و گروه های تخصصی آغاز شده است و پذیرای داوطلبان از سراسر استان هستیم، اظهار داشت: این طرح در استان مازندران برای عموم مردم و گروه های تخصصی آغاز شده است. وی بیان کرد: گشت ارشادی پلیس باید به گشت ارشادی افسری تبدیل شود و ماموران ما باید به درستی ماموریت خود را انجام دهند و پاسخگو باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، مهرداد محمدی عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در مازندران به مناسبت هفته امر به معروف و نهی از منکر اظهار داشت: گروه های تخصصی احیای امر به معروف و نهی از منکر به عنوان الگو در مازندران تشکیل شده است. . ،

و افزود: لزوم امر به معروف و نهی از منکر بر هیچکس پوشیده نیست و باید همه را به کار واداریم.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران تصریح کرد: مقابله با منکر و امر به معروف از الزامات جامعه اسلامی و قرآنی برای رسیدن به تمدن اسلامی است و باید در این زمینه مطالبه گری عمومی صورت گیرد.

این مسئول ادامه داد: طرح ملی امر به معروف و نهی از منکر در استان مازندران برای عموم مردم و گروه های تخصصی راه اندازی شده است و پذیرای داوطلبان از سراسر استان هستیم.

محمدی تصریح کرد: از نظر ما حجاب و عفاف موضوعی فوری است و توجه جدی و همه جانبه مسئولان را می طلبد.

وی تصریح کرد: آنچه در حوزه حجاب و عفاف انتظار داریم این است که زنان ما فریب ظاهر و فریب دشمن را نخورند و حریم خود را حفظ کنند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران گفت: سازمان های متولی علاوه بر حمایت از تولیدکنندگان در حوزه حجاب و عفاف، لباس های مورد نیاز جامعه را نیز تامین کنند.

این کارمند اعلام کرد: هشتگ های «مردم مطالبه گر» و «ما همه مسئولیم» برای فضای مجازی تعریف و انتخاب شده است.

محمدی اذعان داشت: گشت ارشادی پلیس باید به گشت ارشادی افسری تبدیل شود و ماموران ما به درستی ماموریت خود را انجام داده و مسئولیت پذیر باشند.

وی افزود: امروز باید در دستگاه های حاکمیتی ما اصلاحاتی صورت گیرد و مردم و رسانه ها مطالبه گری کنند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران تاکید کرد: سبک زندگی غربی تلاش می کند جامعه ما را تحت تاثیر قرار دهد و از ما جامعه مصرفی بسازد.

این مسئول ادامه داد: جوانان مومن انقلاب باید پای کار بیایند و در عرصه های مختلف پیش قدم شوند.

محمدی تصریح کرد: می خواهیم با کمک جوانان انقلابی و متخصص زمینه فعالیت جوانان فهیم را در قالب شرکت های دانش بنیان برای تحقق شعار سال فراهم کنیم و متولیان امر در این امر ما را یاری کنند.

مرعشی مسئول گروه جهاد شهید حسن باقری یکی از نمونه های گروه های تخصصی امر به معروف و نهی از منکر در بحث تربیت مشاور خانواده گفت: خانواده مهمترین رکن جامعه است که دشمن از آن برخوردار است. به طور مستقیم مورد هدف قرار گرفته است.

وی افزود: مشاور خانواده در امور قبل از ازدواج، سبک زندگی اسلامی، تربیت فرزند و سایر امور خانوادگی را آموزش می دهیم.

حسین زاده رئیس گروه جهادی شهید دیالمه نیز در این جلسه به عنوان یکی از مصادیق امر به معروف و نهی از منکر در حوزه مفاسد اقتصادی اظهار داشت: در سال 1398 گشتی را تشکیل دادیم تا مسئولان را هدف قرار دهیم.

وی افزود: نفوذ ادارات مختلف مبارزه با فساد در نهادهای مختلف استان حتی منجر به دستگیری چند تن از مدیران اجرایی شد.

رئیس گروه جهادی شهید دیالمه خاطرنشان کرد: ریشه بسیاری از مفاسد سیاسی و اجتماعی مفاسد اقتصادی است، بنابراین مقابله با آنها مهم است.

این مسئول ادامه داد: این مجموعه بر اساس تفاهم نامه ای که با متولیان امر و مراجع قضایی منعقد شده است، خوب یا بد کار می کند.

حسین زاده بیان کرد: در همه امور مفاسد اقتصادی استان از فساد اداری گرفته تا منطقه آزاد فعال هستیم.

عمویی رئیس مرکز گفتمان انقلاب اسلامی گفت: تقابل حجاب و عفاف محدود به عصر حاضر نیست و از گذشته های دور تا امروز ادامه دارد.

وی افزود: در کشور ما چارچوب عفاف و حجاب تعریف شده و به نقض آن توسط مخالفان این ارزش اسلامی تعرض می شود.

رئیس مرکز گفتمان امر به معروف و نهی از منکر انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: باید هویت گمشده نوجوانان و جوانان را احیا کنیم و در مراسم تشییع شهید سلیمانی دیدیم که از هر قشری هستند. جان و دلشان پایبند انقلاب است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید