طرح نهضت ملی مسکن در سبزوار آغاز شد/ساخت 2800 واحد مسکونی در افق چهارساله


ساعت: 12:54
تاریخ انتشار: 05/02/1401
کد خبر: 1885108

ابراهیمی از ساخت 2800 واحد مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن در سبزوار خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; حسین ابراهیمی فرماندار سبزوار صبح امروز در جلسه شورای مسکن این شهرستان با اشاره به راه اندازی طرح نهضت ملی مسکن در سبزوار گفت: در قالب این طرح 2800 واحد مسکونی در این شهرستان ساخته می شود.

فرماندار ویژه سبزوار با بیان اینکه ستاد اجرایی و عملیاتی مسکن در این شهرستان تشکیل شده است، اظهار داشت: عملیات اجرایی با همکاری نهادهای مرتبط از جمله فرمانداری، راه و شهرسازی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، شهرداری انجام می شود. و سایر ارائه دهندگان خدمات در این پروژه به زودی تکمیل خواهند شد. دریافت خواهند کرد.

ابراهیمی از عزم شهرستان و عنوان و رتبه اول شهرستان سبزوار در استان و منطقه 9 کشور در تامین زمین مورد نیاز پروژه قدردانی کرد و افزود: خوشبختانه زمین مورد نیاز برای ساخت مسکن در این پروژه برای افق چهار ساله در نظر گرفته شده است.

ابراهیمی بر هماهنگی دستگاه ها تاکید کرد و افزود: طرح نهضت ملی مسکن یکی از پروژه های شاخص شهرستان است و با ساخت 2800 واحد در 21 هکتار تا حدود زیادی پاسخگوی نیاز مسکن شهر خواهد بود.

وی گفت: با عقد قرارداد 1200 واحد مسکونی با پیمانکاران ذیصلاح، پیش بینی می شود 1600 واحد دیگر در کمترین زمان ممکن وارد فاز اجرا و بهره برداری شود.

مدیر ویژه سبزوار با اشاره به اینکه ظرفیت های خوبی برای تولید مسکن در این شهرستان وجود دارد ادامه داد: باید از ظرفیت انبوه سازندگان بومی شهرستان و همچنین همکاری و همفکری دستگاه های اجرایی شهرستان استفاده شود.

ابراهیمی با بیان اینکه با استقبال خوب مردم و ثبت نام، با تلاش مسئولین شهرستان و حمایت استان افتتاح و بهره برداری از تعدادی از واحدهای مسکونی در سال جاری دور از دسترس نخواهد بود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید