طرح کلی حفاظت از فضای مجازی تصویب شد


ساعت: 14:59
تاریخ انتشار: 14/03/1400
کد خبر: 1810525

کمیسیون مشترک حمایت از حقوق مصرف کنندگان در فضای مجازی کلیات طرح حمایت را تصویب کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ اعضای کمیسیون در جلسه امروز کمیسیون با 18 رأی موافق، طرح حمایت از حقوق مصرف کنندگان در فضای مجازی را به تصویب رساندند.

جلال رشیدی کوچی در این نشست گفت: من نه مخالف نظام هستم و نه مخالف انقلاب. من از خانواده ای هستم که پنج شهید تقدیم کرده اند. عده ای برای تایید این طرح با من تماس می گیرند و مرا تهدید می کنند. اما با گذشت مدتی از آغاز به کار کمیسیون مشترک، مردم همچنان نگران تصویب این طرح هستند.

وی ادامه داد: این موضوع نیز موجه است، به عنوان مثال بلافاصله اعلام می شود که جلسه ای برای بررسی این طرح در زمان بررسی بودجه تشکیل می شود. هیچکس مخالف ساماندهی فضای مجازی نیست اما آیا این طرح در راستای ساماندهی فضای مجازی است؟ با مردم اینطور نیست، من با مردم هستم.

رضا تقی پور انوری رئیس کمیسیون مشترک در واکنش به اظهارات جلال رشیدی کوچی گفت: جلسه امروز به یکباره برگزار نشد و از دو روز پیش نظرخواهی شد.14 نفر از اعضای کمیسیون با برگزاری این جلسه موافقت کردند.

وی افزود: متاسفانه تخریب و تهدید این طرح همچنان ادامه دارد. متأسفانه یکی از دوستان در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی نیز مواردی را مطرح کرد که رسانه ها گفتند قرار است در جلسه 45 دقیقه ای تصمیم گیری شود. این تا زمانی بود که قرار بود جلسه در ساعت 12:45 برگزار شود نه یک جلسه 45 دقیقه ای. باید توضیح داد که این 45 دقیقه از کجا آمده است.

رئیس کمیته مشترک در پایان گفت: جزئیات طرح در جلسات بعدی کمیته بررسی و برگزاری این جلسات اعلام خواهد شد.

در پایان طرح کلی حمایت از مصرف کنندگان به رأی گذاشته شد و با رأی ۱۸ نفر از اعضای کمیسیون به تصویب رسید.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید