طعم شیرین نظم و قانون نتیجه تلاش پلیس است/ برخورد مستبدانه با جرایم اقتصادی باید ادامه یابد


ساعت: 16:25
تاریخ انتشار: 14/01/01
کد خبر: 1817299

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با تاکید بر اینکه رویکرد استبدادی در قبال جرایم اقتصادی باید ادامه یابد، گفت: مردم ولی نعمتان و بزرگترین ثروت ما هستند که باید رضایت و اعتماد عمومی را جلب کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از موج بیانی; نماینده ولی فقیه در استان زنجان با تبریک سال نو به ماموران انتظامی استان زنجان و تاکید بر اهمیت امنیت خوب در استان گفت: و جرایم گام موثری برمی دارد.

وی طعم شیرین نظم و امنیت را حاصل تلاش شبانه روزی ماموران نیروی انتظامی دانست. تولید کنندگان امنیتی بی تکلف.

آیت الله خاتمی گفت: با توجه به حجم زیاد ماموریت ها به ویژه در ایام نوروز، نیروی انتظامی مانند همیشه به صورت شبانه روزی در تمامی حوزه ها حضور دارد و امنیت این عزیزان را تامین می کند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان ادامه داد: امروز نیروی انتظامی با تمام توان و توان خود خوش درخشید و خوشبختانه توانست در دل مردم ظاهر شود. مردم از تماشای و ارائه حضور قدرتمند خود در جامعه احساس راحتی می کنند.»

آیت الله خاتمی با تاکید بر اینکه برخورد مستبدانه با جرایم اقتصادی باید ادامه یابد، خاطرنشان کرد: مردم ولی و بزرگترین ثروت ما هستند که باید رضایت و اعتماد عمومی را جلب کنیم.

امام جمعه زنجان با اشاره به نقش پر رنگ سربازان در برقراری نظم و امنیت اذعان داشت: خدمت سربازی فرصتی برای تربیت آنان است، باید با روابط دوستانه و صمیمانه این جوانان را برای ورود به عرصه مسئولیت در جامعه آماده کنیم. “

سردار رحیم جهانبخش با تبریک سال نو و تشکر از اقامه نماز جمعه زنجان در حمایت از ماموریت های پلیس، گفت:

وی ادامه داد: افزایش سطح عبادت، بندگی و تعمیق آن که عاقبت به خیری دارد و امیدوارم در سایه توجهات امام زمان (عج) به این مهم دست پیدا کنم.

فرمانده انتظامی استان زنجان با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی در طول سال و تحت هیچ شرایطی تعطیل نشد، گفت: پیشگیری از وقوع جرم به ویژه” سرقت و کاهش تصادفات” یکی از اولویت های اصلی و مهم پلیس در ایام نوروز است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید